2015年9月23日星期三

▌吃個不停 ▌初嚐貓山王 ♥ 馬來西亞榴槤BB直送...*

一家人最怕大家口味不一致, 買送煮飯特別麻煩, 
好在我家四口這方面沒有太大分歧, 唯獨是對於榴槤這回事卻能出現極端的正反兩派XD



坦白講, 我對於榴槤並未去到討厭的地步, 但卻也說不上喜歡。
大概是聞到會覺得香, 食落口就覺得唔係太合口味的程度吧!
但我家娘親和我弟就覺得是人間美味, 收到榴槤BB送來的中秋 Combo時, 我娘簡直是為之瘋狂, 
更揚言「咁大個女都未食過貓山王, 一定要食晒佢!」



榴槤BB在馬來西亞經營生意已經超過 20 年了!
他們認為香港市面的貓山王榴槤質素極為參差, 不少劣等貨甚至假貨充斥市場。 於是就決定在 馬來西亞 彭亨洲 與當地資深老農民合資管理我們的第一個貓山王果園, 愛心培植, 並創立了「榴槤BB」這品牌, 希望為香港的朋友帶來真正頂級馬來西亞貓山王的滋味。
而今次呢個貓山王果肉 + 貓山王冰皮月餅的組合係中秋限定架!!!!
原價$840, 特價$640
(寫文章呢一刻見到個combo已
經下架了....也太受歡迎了吧?)

一拎到返屋企, 我家兩位榴槤控已經急不及待要試果肉喇!!


呢盒急凍貓山王榴槤果肉(400g)是
馬來西亞直接進口, 早上收成即時產地加工, 再以零下 70 度低溫急凍, 完封保存「榴槤 BB」原汁原味~每盒 400 克貓山王果肉(連核)約等於 1.6 公斤原果份量架!

 
未打開封膠猶自可....一打開全屋都聞到!! 好香喎!!
一盒目測約有10件左右, 大小不一。


望落都好新鮮唔似雪過喎。
我都試左一啖, 食落有少少苦, 入面就甜的, 後來先知貓山王本身係有甘味, 食完有回甘果下先係享受。


兩位榴槤控轉眼間已經幫我清晒成盒....crazy!!!

而冰皮月餅就一盒6件, 每個迷你冰皮都有80克, 裡面當然係貓山王啦!!!


話就話迷你但我覺得都幾大個啊....


記得食之前預幾小時就由冰格取出, 放入冷藏格, 先夠軟身好味架!!


我就室溫放左15分鐘就忍唔住想試喇....


同樣又係一切開就有濃烈榴槤味.......
聽友人講覺得冰皮月餅比果肉淡一點, 但我食落覺得同食果肉無分別!!!
同市面上so called 榴槤月餅爭好遠喎....果d一食就覺得係調味調出黎, 呢個真係好似食緊冰皮包果肉咁....
後來睇返資料先知, 原來餡料係用上 90% 果肉, 坊間一般只會用 30-40% 果肉再加香精增味!!!


由於根本係果肉黎, 濃味到一個點, 我食左1/8就放棄了, 其餘的娘親全包, 她說覺得月餅仲滋味過果肉喎, 仲話早兩日有親戚家的小孩食到舔手指, 而家d小朋友真係識食....
如果出年仲有呢個combo推出, 我都會再買比屋企人食!!!

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...