2014年8月20日星期三

▌吃個不停 ▌今年中秋新意思 ♥ 送禮我選杯子月餅 ?...*

中秋好快到喇! 每年最煩惱都係....「到底買咩月餅比男友家人呢???」
男友家人不太喜歡吃傳統蓮蓉月餅, 冰皮月餅、
雪糕月餅、咖啡月餅又了無新意,
早2星期開始煩惱的時候.....就遇到 Twelve Cupcakes 這個新點子喇!!



咩話, cupcake? 中秋喎送咩cupcake 呀..................
睇真d 原來係 moon cupcake!! 堅有創意喎!
twelve cupcakes 的出品我已經食過好多款, 但月餅款真係諗都無諗過, 好想快d試下!!!


外盒包裝一如以往是搶眼的桃紅色! 不過打開一看, 驚喜發現今次的moon cupcake 採用獨立包裝,
每一件都有底盤和透明膠蓋, 這個設計非常好!!! 因為之前每次我拿回家都總會有1, 2個cupcake塌陷....好可惜!!!


moon cupcake 一套四件指定款式, 心水清的會知道其實是以四款日常有售的款式的變奏版!
加點創意和中秋icon, 就成了獨一無二的節日限定款式了! 四款moon cupcake上都有一片白巧克力, 甜度適中!


特濃咖啡由香濃滑順的espresso cream 配咖啡口味的杯子蛋糕,
雖然不是我杯茶, 但咖啡味濃郁, 我相信咖啡控一定很喜歡!


巧克力控不用說一定會喜歡這個紅莓朱古力!
巧克力cream配紅莓巧克力杯子蛋糕, 上面伴有4粒紅莓乾,
啖啖都係濃濃巧克力味, 如果可以多幾粒紅莓就更能中和巧克力的膩了!


媽媽說伯爵茶最合心意! 因為她不喜歡太甜的蛋糕, 平時生日買蛋糕都會揀滿佈水果的種類,
這個加入了伯爵茶葉碎的奶油的
伯爵茶香杯子蛋糕, 吃下去很清新, 不嚐甜的朋友必試。


最後是我覺得最好吃的士多啤梨雲呢拿~~~
士多啤梨cream加上士多啤梨杯子蛋糕, 帶點酸酸甜甜, 好吃但又不會死甜, 個人絕對推薦!
相信喜愛
士多啤梨口味的男友也一定喜歡!
看到這, 你可能會問.....就咁ja??? 無咩特別喎!!!
但其實創意這回事, 非得深入虎穴才知道.......




吃著吃著突然見到cupcake 入面有蛋黃?!?!?!
抱著猶疑的心情吃一小件....原來也是杯子蛋糕, 只是做成橙色裝作是蛋黃的樣子!!
哈哈哈~~~~我覺得真的很有創意啊~~~~保留了中國傳統「月餅」中真的有「月」的概念,
融入於西式的cupcake 內, 中西共融的點子真的很棒, 光是這個創意就值得我今年買來送禮!!




說了這麼久也未說價錢, 一盒四個原價 $190,
但8月31日或之前訂購, 可享有85折優惠 (即$161.5)
9月7日或之前訂
購, 可享有9折優惠 (即$180.5)
月餅券除了四個moon cupcake 外, 還附
送川寧茶包4個, 以果茶配杯子蛋糕, 解膩之餘跟家人過一個西式的中秋節應該會相當難忘吧!! 我都要襯31號前訂一盒喇!!



http://www.twelvecupcakes.com/
https://www.facebook.com/TwelveCupcakesHongkong



沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...