2014年8月7日星期四

▌美髮 ▌撫平毛燥鬆散 ♥ KK 絲蛋白重塑護理體驗...*

染燙過的頭髮髮質始終都比較差,
縱使我每天吹整、熱捲前已經噴上防熱產品, 日子久了也避不過頭髮變得又乾又旱的問題....



在我考慮又要去SALON剪掉幾吋的時候, 就受邀體驗 Kerasilk Keratin絲蛋白重塑護理!
原本以為只是一般的 hair treatment, 自己洗頭後又會打回原形, 怎知今次真的有驚喜!


這個護理只限在某些SALON才做到, 今次我就來到九龍城廣場的 Redhill, 雖然地點不算方便, 但勝在店面夠大, 可以舒舒服服做Treatment。


溫馨提示, 這個treatment 一坐就要坐至少2-3小時, 視乎你頭髮的長度和厚度而定, 我已經做好心理準備, 但最後都做左4個鐘多少少呀!!! 做之前一定要食少少野打打底先~


其 實這個treatment 是由德國專業美髮品牌GOLDWELL 推出的髮廊專屬服務「KK絲蛋白重塑護理」(GOLDWELL KK Smoothing Service), 是市面上第一個可度身調配 Shape 塑形度 + Smooth 柔絲度 的持久順髮服務, 令頭髮順滑如絲長達3-5個月。護理之前, stylist 問我想頭髮「好直」定係「少少直」, 我才知道原來treatment 不止可以修護受損頭髮, 更可以令頭髮順直貼服, 即使是曲髮都可以做, 不過做完之後曲度一定會減低。


首先會用絲蛋白淨化洗髮露徹底清洗頭髮, 先調整髮質, 好讓護理達致最佳效果。
洗頭過程並不會用conditioner, 而且會視乎頭髮情況決定洗幾多次(最多三次), 而我就洗了2次。
洗完頭之後, stylist 會慢慢幫我一層層梳開頭髮, 務求頭髮完全乾淨。


然後Stylist 就會視乎我頭髮情況, 幫我調配最適合我的treatment 精華!
Shaping塑形配方專門針對不受控制和毛燥頭髮, 能大大縮短日常打理頭髮的時間;
而Smoothing柔絲配方則針對粗硬或天生捲曲的頭髮。
而他就幫我選了medium 的塑形配方 + intense 的柔絲配方!


混合好之後就會逐小層塗在我的頭髮上。
由於我髮量很多, 為了確保精華塗勻所有頭髮, 光是這個步驟已經花上一小時!!!


接下來第3步就會使用專業梳子, 配合適度拉力和熱風吹乾秀髮。


吹乾之後就會用上專用的KS電髮夾, 這個步驟並不是用來夾直頭髮, 而是透過電熱夾的溫度, 使已激活的活性成分於髮芯建立新角蛋白鏈結, 達致持久塑型效果。這一步同樣做了好長時間, 因為髮量多又必須每次夾一薄層, 結果這個步驟足足花了1個半小時!!!


好不容易把所有頭髮都夾好之後, 就會立即再洗頭了!!
趁著頭髮濕潤時, 就使用 Kerasilk 密封精華作為最後步驟,把 KERAShape Technology 鎖緊於秀髮。


最後無須再洗頭, 直接吹乾, 就總算完成了整個KK 絲蛋白重塑護理。
我最期待的畫面出現了!!


如果本身有染髮, 護理後可能會出現少少褪色的情況。而做完護理之後是可以立即染髮的~電髮就可以多隔幾天。


相信我都不需要寫明哪張是Before 哪一張是after 啦!!!


頭髮的毛燥感完全消失, 而且未吹整前也比護理前易梳好多, 頭髮終於變得柔順喇!!!
而我最怕係salon 吹完頭就靚, 返去自己整就打回原形。 但今次我返去洗頭後, 雖然吹完無光環咁誇張, 但毛燥和打結情況絕對是大大改善, 因為強行梳頭而斷髮的情況明顯變少, 所以我覺得好有驚喜!!!

而 我最欣賞KK 絲蛋白重塑護理完全不會傷頭髮及改善頭髮結構, 而且產品成份100%安全, 不含甲醛或其他有害物質。對於天生曲髮蓬鬆或者毛燥嚴重的朋友來說, 絕對是一個很適合的treatment, 雖然價位比較高, 但做到順滑之餘又不會傷害頭髮, 貴少少都抵。


KK絲蛋白重塑護理
價格 / $2000-$2500
護理時間 / 需時2-3小時,視乎客人的髮質和長度。
查詢電話 /  2529 1018

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...