2014年12月22日星期一

▌保養 ▌護唇不需多花費 ♥ 超便宜潤唇小法寶...*

天氣愈來愈乾燥, 雖然我暫時仲可以維持到皮膚的滋潤度,
但總係失守在雙唇上!! 毫無血色的唇快要變成我的trademark了....(汗)
今年夏天不知怎的明明濕度奇高但咀唇仍然感到超乾燥, 還經常紅腫腫的像敏感, 手上好多貴價護唇膏都不管用,
結果換了 Vaseline 的牙膏形黃色藍蓋護唇啫喱(加強版), 用了一個星期
就沒事了....orz!!
所以一直用到現在回購了兩枝都快要見底!!




就是這枝, 最好用的地方是它有99.9%凡士林經典的Petroleum Jelly(花士苓), 可以有效軟化雙唇,
夜晚厚塗可以當sleeping mask, 第2日唔搽都無咁乾!
買佢都係貪佢勁平、方便、細細枝又夠潤, 不過男友每次見到都話似用緊搽屁股的vaseline搽咀XD
好啦咁我換過第2款囉!!!下面呢2款夠靚又夠滋潤, 你滿意未?



一打開除了有見慣見熟的粉紅Rosy Lip和 Aloe Vera 之外, 最吸引眼球的肯定就是黑黃相間的 Queen Bee!!


潮流興撞色, Vaseline 這罐全新限量版蜂蜜味深層滋養護唇霜也大玩秋冬型格撞色, 將全新風格帶到護唇界,
以黑金條紋設計突顯型格個性, 我拎出黎用都比朋友問過幾次!!


它蘊含99%凡士林經典的Petroleum Jelly(花士苓), 能急救修護嚴重爆拆的雙唇, 同時在唇部表層肌膚形成一層薄薄的保護膜, 鎖住肌膚水分流失。



搽的時候還會嗅到很淡的蜂蜜香味, 我覺得幾好聞呀!! 又不會太濃烈~搽一層絕對唔夠, 來回搽夠3層就會發現滋潤度非常高!!! 雖然無唇色但都會有返d光澤。



想補充返少少唇色又唔想搽有色唇膏, 可以揀返比較受歡迎的玫瑰深層滋潤護唇霜。
同樣蘊含99%凡士林經典的Petroleum Jelly(花士苓), 同時蘊含大馬士革玫瑰花油及甜杏仁油, 滋潤雙唇同時讓你散發誘人玫瑰香味, 加上自然的淡粉紅色, 護唇同時增添自然的紅潤感。


我覺得Rosy Lip質地好像比其他兩款軟身, 是錯覺嗎? 感覺延伸性更好一點。
同樣留意我都係搽左3層先有呢個效果, 有返少少血色又夠滋潤, 我覺得3層剛剛好!!!


唔怪得咁多朋友都有用過呢罐, 因為真係幾好用, 包裝又夠girly!!



最後係蘆薈深層滋潤護唇霜。
除了必有的99%凡士林經典的Petroleum Jelly(花士苓)成分之外, 亦配合蘆薈成分, 可作曬後護唇之用。
這一罐我覺得比較清爽, 沒什麼味道, 適合夏天用!! 有比較之下我會選頭兩款~


以 上三款當中, Vaseline® Lip Therapy Rosy 和 Vaseline Lip® Therapy Aloe Vera  都只不過售 $25.9/20g, 而 Queen Bee 只係 $29.9/20g, 份量足價錢平, 除了要用手指塗有點不方便之外實在無可挑剔, 難怪咁多人都會買來傍身!!! 我都好鐘意啊~~~
最後要留意, Queen Bee 各大萬寧、屈臣氏、百佳、AEON及莎莎有售。
但Rosy Lip 和Aloe Vera 只在萬寧獨家發售!

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...