2014年12月1日星期一

▌穿搭 ▌Mipenna 玩味項鍊 ♥ 要搶眼話咁易...*

之前分享過Mipenna 一件小鹿 tee, 既得意又好玩,
原來她家的飾品更有趣、玩味感更重!



以前我好懶戴飾物出街, 但呢兩年就開始覺得戴飾物可以點綴整套穿搭,
最喜歡具存在感的項鍊, 其次就是耳環(但有時好懶戴...)
覺得即使是普通tee只要配上一條特別的項鍊就可以變得獨一無二。




如果你對飾物的要求跟我差不多, 絕對可以考慮Mipenna 的款式!
這次我分享的就是這條粉紅色織紋動物項鍊



仔細看看, 項鍊上綴滿了七彩寶石, 還有不同的動物吊飾, 我最喜歡中間的大兔子!!!
光是看不同細節的配搭已經看出充滿誠意, 每一part都是detail位, 造工非常仔細。
而且項鍊很「聚手」, 不是輕飄飄的廉價飾品可以媲美的質素。




扣子部份也很實淨




我平常喜歡穿較寬領口的衣服, 款式亦偏向簡單, 所以一條項鍊就可以突出整個造型!





即使是配最簡單不過的牛仔單品也無問題, 成件事變得更華麗講究。



網頁上也有大量產品照片可以看, 項鍊中我就最喜歡這幾條!!
尤其是中間上面的兔子先生款式, 好詭異又好cool呀!!!!
想睇更多款式可以去Mipenna 的網頁或者facebook看看, 除了項鍊還有手鍊、介指、衣服等等產品!

http://www.mipenna.com/main.php
https://www.facebook.com/MIPENNA




沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...