2014年12月21日星期日

▌保養 ▌重撃乾紋♥ Curél 潤浸保濕淡紋精華...*

次次去美容院, 美容師一望我的皮膚, 總是說「你好乾喎!!!!」
經查證後發現原來自己上妝後到了下午時分, 眼下、面頰便開始浮現乾紋...
証明我上妝前的保濕功夫做得不夠啊!!!



上月中PR給我送來了 Curél 潤浸保濕淡紋精華和深層高效保濕面霜, 一看介紹說可以有效撃退眼周、額頭、臉頰、唇邊及下巴五大乾紋重災區喎! 即試啦~~~一試就試了個多月了。


全新Curél 潤浸保濕淡紋精華(HK$220/40ml)蘊含獨有的「角質滲透層狀鎖水配方」, 能深入肌膚底層, 改善因乾燥而產生的幼紋一令肌膚變得更細滑及水潤。


產品亦同時蘊含以下兩大
高效保濕成分:
「潤浸保濕Ceramide功能成分」
能補充肌膚角質層中的「細胞間脂質Ceramide」, 將細胞之間的空隙填滿, 增強肌膚的屏障功能。

「植物性細緻肌膚成分」
於改善幼紋的同時, 防止皮膚的彈性纖維(Elastin)被破壞及分解, 讓肌膚回復彈性。



精華屬於啫喱質地, 質感柔潤。每次用量不需太多, 否則會偏笠。


塗開後發現相當容易吸收!! 亦不會在皮膚上留下黏黏的薄膜。



精華後我就直接使用深層高效保濕面霜。
它亦蘊含「潤浸保濕Ceramide功能成分」及桉樹精華兩大保濕因子, 可以高效滲透肌膚角質底層,
滋潤保濕讓肌膚瞬即回復高密度水漾彈潤狀態, 並有效抵禦外來刺激, 提升肌膚自我防禦能力, 紓緩因肌膚乾燥引起的不適。




深層高效保濕面霜售價為HK$180 / 40g。



質地比精華稍厚身一點, 但塗後不會覺得太滋潤, 偏清爽但同時有足夠保濕度。
這一點我最中意!! 由於自己係內乾外油的膚質, 好怕d面霜表面夠滋潤但其實鎖水力不足, 塗完1,2個鐘就再泛油!!



水份上升不算好impressive, 但皮膚質感會變得較柔軟有彈性。


素顏的時候其實好難睇得出乾紋有無改善, 反而觀察「上妝後起乾紋」的情況就會知道~
用了一個月有多, 我覺得最明顯係化妝之後, 皮膚唔會因為乾燥郁得多就甩皮 (以前尤其咀角最嚴重)
兩邊面頰起乾紋的情況有明顯改善, 額頭都一樣沒之前那麼暗啞乾燥。
果然皮膚夠水, 好多問題都會迎刃而解, 不過我的皮膚問題仲有好多, 所以我會繼續努力架!!!


最 後一點是,  某天跟同事聊開Curél 這品牌, 想不到其中一位男同事竟然說因為皮膚有濕疹所以不敢貿然轉skincare, 而他覺得Curél 性質好溫和, 對他的皮膚完全不刺激, 所以可以安心用。難得有男生會這樣評價一個護膚品牌, 想必一定是長期用家, 果然是 Curél 適合敏感性皮膚用的最佳力証呢!!!

售賣點 : 指定萬寧、屈臣氐及莎莎發售


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...