2015年7月5日星期日

▌身體保養 ▌出門前十秒小心機 ♥ Vaseline瞬效亮白修護潤膚露...* ... ...

相信大家都有「出門前一刻先發現唔記得除毛」的經驗,
但又有無「出門前一刻先發現自己外露皮膚一撻撻膚色不均」?

我就有喇!!! 有時會發現手臂因為比蚊咬、曬黑而穿無袖衣服時會露出一撻撻不太勻均的膚色....
無理由搽遮瑕膏jei, 咁點算好?



收到呢枝 Vaseline瞬效亮白修護潤膚露試用前, 我面對呢個情況會由得佢XD
但收到之後, 每次出門前10秒, 我就會在所有外露皮膚搽上佢!!




呢枝係全新Vaseline瞬效亮白修護潤膚露, 它蘊含微亮白因子, 一抹後融入肌膚, 使膚色亮度即時提升!
而且同時含有修護微因子, 能為肌膚保濕及進行修護,
簡單來說就是有即時亮白效果的Body lotion喇~~~




潤膚露是淡粉紅色的, 質地比普通body lotion較稠, 但延伸性一流。



為了容易拍照, 我用了一雙肥腳作示範XD
只有左邊塗上Vaseline瞬效亮白修護潤膚露~





即時亮白效果其實都OK明顯~~



一向少露腳的我, 自問對腳都好白下, 但原來一山還有一山白...
唔信邪, 搵我弟黎試下!!





圖中左邊手臂塗上Vaseline瞬效亮白修護潤膚露後也是顯白了一度!!!
個人實驟証明果然有即時亮白功效, 而它的滋潤度亦很足夠,
不會過份潤澤黏笠之餘又夠清爽, 唔錯啊!!





Vaseline 今年推出的新品全都好貼心呀!!!
最重要的是夠便宜, 沒有不推薦的理由~


Vaseline瞬效亮白修護潤膚露HK$49.9 (350ml)
各大萬寧、屈臣氏、百佳、惠康、吉之島、莎莎、卓悦及各大藥房發售

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...