2015年11月9日星期一

▌身體保養 ▌美顏排毒去水腫 ♥ 台灣即沖紅豆水、薏仁水...*

下半身水腫係我一直以黎的問題, 為左去水腫我都試過好多方法, 
例如每晚把雙腳呈L狀90度倒吊、睡前3小時渴死了也不喝水、按摩等等...
但老實說效果都好一般, 呢一年黎聽過好多女明星大推紅豆水去水腫,
尤其係那些年的陳妍希、韓國的朴信惠, 效果都超明顯!!!
網絡上有超多教煮紅豆水的教學文, 之前我媽都在家煲過紅豆水, 蠻好喝的, 就是要自己煲有點麻煩....



早排呢幾款即沖的紅豆水、綠豆水、薏仁水、紅棗水賣到火紅火熱,
我都唔執輸, 雖然係遲少少, 但總算可以試下紅豆水和薏仁水喇!!!
每盒有30小包, 一天一包好方便!




有時自己煲紅豆水要好小心睇火, 否則煲太久的話把紅豆煲爛, 就會反而添加了熱量。
易生技的即沖劑就
特殊低溫水萃技術,以溫水代替熱水, 用高壓萃取豆中最精華的有效成份, 就紅豆來說, 萃取過程連澱粉都會去除, 每一包的熱量就只有7.2卡!!




紅豆水特點♥ 精選大顆天然紅豆,20倍萃取、濃縮而成
♥ 特殊低溫水萃技術,保留紅豆最精華的效能成份♥ 純正天然,無糖、無色素、無香精、無防腐劑、無抗氧化劑

紅豆水好處♥ 含有豐富的天然胺基酸、維生素、鐵質等,促進新陳代謝
♥ 可作為懷孕、產後,代謝、窈窕、調理的絕佳天然保健飲品
♥ 特別適合經期時,調理滋潤




由於沖劑是粉狀質地, 我會選擇先用熱水沖泡拌勻, 再視乎需要加溫水。



每次建議沖300-500 ml水, 但我覺得沖太多味道會太單薄不好喝, 所以一般我都不會沖多過300ml, 大約就一個暖杯份量。不喜歡這樣喝也可以配茶、咖啡、果汁、豆漿、牛奶等飲料。

紅豆水喝起來沒有想像中濃味, 亦有少少酸味, 後來才知道是因為含鐵質和葉酸所以味道帶酸。
尚算容易入口但說不上好好喝~~~




薏仁水特點
♥ 滴滴精萃,精選大顆天然白薏仁,30倍萃取、濃縮而成♥ 特殊低溫水萃技術,保留薏仁最精華的效能成份♥ 純正天然,無糖、無色素、無香精、無防腐劑、無抗氧化劑

薏仁水好處
 薏仁含有豐富的膳食纖維、礦物質、維生素等,促進新陳代謝♥ 薏仁水有助去水腫,美白滋潤,是追求窈窕美麗的佳品





以前去餐廳吃飯偶而會點薏米水來喝, 覺得清清甜甜很好喝, 薏米也很有嚼勁~
原本以為薏仁水味道會很相似, 但意外的反而跟紅豆水有點相似, 味道較清淡, 但比紅豆水好喝~




我把兩盒都放在公司, 通常會在lunch前喝一杯, 口味看心情而定 XD
說真的由於味道不怎麼樣, 有時會忘記喝....斷斷續續連續喝了三星期左右吧!
覺得最嚴重的下半身水腫方面沒有太明顯改善, 反而改善臉腫的情況比較明顯~
另外就是我覺得紅豆水在經期後飲用, 體質感覺回復得比較快, 因為我這一年來每次period後都會覺得累好久, 但上個月我period第4天就喝, 覺得沒那麼易累, 也許是紅豆水的功勞!
而薏仁水就好明顯改善到我的便秘問題(而且相當利尿xd) !!!! 




其實我覺得呢d沖劑係要日日飲, 持續一段日子先會有明顯效果~
不過點都好過日日飲咖啡奶茶凍飲, 又唔使自己去買材料、花時間煲煮, 也是一個好選擇!
上網看到其他人分享加蜂蜜沖泡會很好喝, 我也會試一試!!! 


香港代理: 香港萬萊有限公司
https://www.facebook.com/EJIA.hk/銷售點: 萬寧



沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...