2017年1月16日星期一

▌保養 ▌掃走皮膚毒素 ♥ 初試冰蟲草活肌療程...*

雖然而家化妝品已經進化到同時可以係護膚品,
但我諗應該無人會反對, 唔化妝的皮膚點都好過日日化妝的皮膚~
而已經習慣日日化妝的我, 雖然每日都會花好多時間仔細卸妝洗臉, 表面係好似好乾淨, 不過滲入皮膚的化妝品/保養品入面日積月累的重金屬、毒素等, 就點洗都好難清走晒......


今次試做既冰蟲草活肌療程係一個皇牌抗衰老療程, 仲聲稱可以真正掃走皮膚底層毒素之餘更有效修復受損細胞, 到底有幾勁呢??


呢個冰蟲草活肌療程係o係Beau-Style進行! Beau-Style 開業已經踏入15年, o係佐敦、旺角和元朗都有分店。除左皇牌脫毛療程之外, 仲提供瘦身、無創微整形、暗瘡治療、面部護理、頭髮護理等療程, 而每位治療師均受過 「國際一級儀器專業使用培訓」。


我今次就黎到佐敦旗艦店進行試做。店舖位置好方便, 地鐵站D出口行1分鐘就到!
環境雖然唔算好大, 但舒適整潔, 今次我用的美容房間都幾大~~


療程進行之前聽聽療程介紹先!
冰蟲草活肌療程係以清宮秘方作為煉藥根基, 由冬蟲草配合世界各地搜羅最高抗氧成份的草本植物, 提煉出高濃度純天然萃取草本藥末及精華, 透過獨特的 BDT, PET 提取法, 排走一直殘餘在毛孔內的化妝品/護膚品等有害毒素、徹底清理皮膚深層的殘餘重金屬、同時修補受損細胞。

呢個療程其實可以做埋眼皮肌膚! 不過療程前早幾日先接好睫毛, 所以就忍痛請美容師盡量避開眼皮位置了。
療程賣點除左係材料之外, 最重要既係佢係全人手進行! 唔需要透過任何器械進行架~~~
卸好妝洗完面, 就事不宜遲開始喇~

美容師首先會將純天然草本藥末及抗衰老精華混合後搽上面, 再用特製的掃慢慢打圈按摩, 
精華就會慢慢變成顆粒狀, 而且顏色會愈變愈深!
打圈的過程就係透過精華吸走肌膚及毛孔內的殘餘物, 帶走污垢、毒素及重金屬, 
亦因此精華的顏色會由鮮黄色慢慢變成鐵銹色, 如果愈多污物就會愈深色架......!
美容師首先幫我做左半邊面做下比較~

呢d就係完成之後剩返落黎既「鐵銹」喇.................好彩都唔算好深好深色!


做左半邊面真係見到皮膚係剔透d, 未做果邊比較暗啞!
療程使用的
純天然草本藥末和精華擁有高濃度抗氧化成份, 可以加快皮膚自我更新能力並修補受損細胞, 有效阻礙肌膚老化, 撫平粗糙和皺紋, 佢地亦係以低温冰封處理, 完全不含防腐劑, 冰蟲草保存期亦只有3個月, 以確保其藥效能達到應有的效果。


最後敷返個保濕mask就完成整個療程喇~
係咪發現過程好簡單, 連針清、deep clean、導入之類既步驟全部都無呢????


但係, 無做到呢d steps, 都可以見到皮膚係即時有改善!!!!! 
毛孔勁乾淨, 皮膚又透亮有光澤, 我覺得都幾驚喜!!
最正係皮膚完全唔會泛紅 (紅紅地既係我本身d痘痘仔), 真係好耐冇試過素顏唔使戴口罩走~


冰蟲草活肌療程係針對對化學物過敏、有嚴重暗瘡/暗粒、老化的肌膚, 
做完之後下巴的細小紅腫痘痘和痘印都有改善~~~都算係bonus喎~~
而療程期就建議一星期做一次, 改善後的保養期就可以1-2個月先做1次~

最後就講講價錢, 冰草蟲活肌療程原價$2580, 新年優惠只需要$680。
有興趣可以去以下網站登記: https://goo.gl/j3wBSe      


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...