2017年3月13日星期一

▌療程 ▌為下半身繼續減腫 ♥ Yinensis Fit Magic Plus 磁穴瘦身...*

由細到大都係面包包、腳粗粗、但上身好瘦XD
以前以為係生活習慣影響, 但睇返童年時代的照片就知原來是基因問題哈哈哈~
不過水腫呢樣野就真係生活影響喇! 成日坐+少飲清水+常吃加工食物都係致命傷黎架!
而家一星期會盡量抽時間做運動, 但係唔係日日做效果都會改善得好慢, 所以都係要搵療程幫幫手~~~


其實坊間都好多幫手減脂減腫的療程, 不過有時做機比較貴d, 而且做太多電流/laser療程總係對身體無咁好, 
所以人手療程始終係比較吸引~

今次黎到 Yinensis Health Spa 然淙養生文化館 進行Fit Magic Plus 磁穴瘦身療程, 磁穴瘦身大家應該都唔陌生啦, 我都曾經介紹過, 就係知道效果好, 所以今次都好期待~


Yinensis Health Spa 位於尖沙咀漢口道, 超方便~
做完我仲去左隔離咖啡弄食late dinner!


飲杯黑杞子茶就可以入去做喇!



房間唔大,但係又有梳妝檯又有衣物籃唔使出去再執返個樣~


呢部就係日本 YAMAN 生物微電流及磁頻原理所研發的Fit Magic Plus儀器喇~~
磁穴瘦身原理就係根據中醫學的經絡瘦身療法, 以金木水火土五行對照心肝脾肺腎, 
當五臟氣血運行暢順, 脂肪就唔易積存於體肉, 達到修身的目的, 同時可以加速血液循環、增加經絡彈性~
而使用的工具就係中醫常見的磁叉喇。


呢個療程可以揀做手、腳、背、肚腩, 
我今次就試左腳和背~
腳係全腳都會做, 包括大小腿、大腿內外側, 而最酸痛的部位係膝蓋後方兩邊和hip位!!!
治療師首先幫我做左右腳睇睇效果先~


before 同after 的對比都相當明顯, 做完真係冇咁鬆泡泡!


正面睇, 腳的線條都明顯直過before少少, 我的腳腕真係異常的腫XD


雖然我背大概係全身最瘦的部位, 但治療師話做背會做埋肩頸, 又可以舒緩肌肉, 好適合我呢d日日對住電腦成日肩頸痛的人呀!
我本身都幾受力, 所以覺得好爽好正!!!!!!

做完成身都覺得輕左, 肩頸位有d冤但係無之前咁僵硬, 感覺唔錯~

最後梗係要送上讀者優惠啦~
只要話係我 WinWin
 介紹, 就可以用優惠價試做!
Fit Magic Plus FACE:
首次體驗 $238/65mins
療程優惠 $7888/20
Fit Magic Plus BODY:
首次體驗 $198/30mins
療程優惠 $6888/20


Yinensis 然淙養生文化館查詢電話: 2818 0818  地址: 尖沙咀漢口道28號亞太中心3樓11室https://www.facebook.com/Yinensis/http://www.yinensis.com/


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...