2014年10月9日星期四

救救面仔大行動(4) 碳粉激光 ♥ 原來這樣保養效果更好 !

早幾年被問及有無定期去美容院搞搞塊面, 我總係覺得「點解一定要去美容院先? home care乜都夠啦!!!」
但當人愈大, 肌膚問題愈多的時候,就會好明白有好多野home care 真係唔夠!
就當你自己做deep clean補濕做得好好,始終都避唔過毛孔粗大、色斑、痘印的問題,就好似我咁,明明已經好勤力,但皮膚問題總係日日新鮮, 尤其今年夏天下巴位毫無因由地不停長痘,鼻子毛孔又愈來愈大,始終都要靠美容師、美容機搞搞佢!


呢幾個月, 我就Keep住去尖沙咀 TM Plus 做treatment, 不經不覺已經做左四次喇。
今次仲係打風日黎到,要讚一讚
TM Plus的同事,天文台預計晚上會改發8號風球時,已經好快打電話比我作安排,好彩我放工時還未轉8號,仍然可以按時進行Treatment!



上個月做左一次碳粉激光之後其實皮膚狀況改善左好多, 呢張相雖然未落妝,但都明顯見到痘痘改善左好多,剩返下巴和咀上有少少印, 但有激光treatment幫助下其實d印都退得算快!
所以今次再做一次碳粉,令皮膚再乾淨少少~


雖然應該好多人都已經知, 不過都仲係不厭其煩講多一次,
碳粉激光的原理係將份子極細的碳粉壓到皮膚毛孔內, 再用激光
將碳粉粒子於毛孔內爆破, 從而去除表皮之污垢及角質, 爆破時所產生之高熱能同時傳遞至真皮層, 激發皮膚細胞的更新, 啟動新的膠原蛋白大量增生。

然後我要再重申一次,碳粉激光同激光脫毛/激光美白等不同,
碳粉激光的熱能有碳粉隔一隔,所以是完全不痛的而且無表面傷害,有的只是少許像有人在你旁邊玩仙女棒的感覺, 加一點點燒焦的味道而己。

打的過程好快,3 round 碳粉只花10分鐘不到,非常適合忙碌的都市女性。
之後會敷一個補濕面膜就完成。


這個時候, 美容師提點了我一件非常重要, 而我又完全忽略的一件事!!!!
就是每天都應該敷水份mask!!!!
其實平時做完激光treatment 我都會敷mask, 但可能會按心情去敷, 敷2晚補濕, 第3晚見到有片collagen就拿來敷, 第4晚見到好多美白mask喎!又拎黎敷, 第5晚嫌累就唔敷喇...


原來咁樣係完全錯架!!!!

美容師話做完laser treatment 最好只係敷補水成份的mask, 例如透明質酸, 乾爆的肌底有水份補充先會加強treatment 的功效, 最好唔好夾雜其他功能, 尤其膠原呀美白呀等大份子通通都無用, 敷完都唔會吸收!!

聽完佢咁講我當然乖乖照做,搵定5片透明質酸mask出黎晚晚敷, 5日之後真係睇到皮膚有改善!
上一次打碳粉無咁乖, 毛孔一d都冇改善到,但今次真係明顯乾淨左呀!


不過亦好坦白講,碳粉激光或多或少會將底層d污物谷出黎,我都無可避免地生左2粒瘡呀....
但比起第一次做, 第二次做真係
整體乾淨左~尤其對於我呢種毛孔比較粗大的朋友仔黎講, 即使自己密密Deep clean 都未必夠深入,呢個亦係我好中意做laser treatment的原因之一!


如果大家有興趣, 都不妨可以試下去TM Plus 試試,講我個名可以享用$398試做優惠架!

TM PLUS+
地址:
尖沙咀金馬倫中心, 9 樓全層
電話:2367 9922 ( Female ) 2367 9911 ( Male )
www.tmplus.com.hk

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...