2014年10月26日星期日

▌保養 ▌轉季合用 ♥ Bicelle 限量版套裝出籠...*

早排先介紹過 Noos Beauty Box 初回限定的半價入手 Bicelle B5 補濕精華攻略,
有朋友表示不太想要盒子中其他的 sample, 問我仲有無其他方法平價入手, 梗係有啦, 六折入手, 即刻介紹比你!



Yeah 就是這盒 ♥ 全新限量版B5補濕再生修護套裝 ♥ !!!
以$549 的價錢可以買到一枝60ml的 Hydra B5 Gel 全效維他命B5補濕精華,
仲加2片Bio-Cellulose Hydrating Mask 3D抗氧補濕面膜!!!
淨係枝60ml B5 Gel 都值$750, mask就差不多$90/片, 計返條數, 六折就買到 ♥


至於為什麼我會說轉季合用呢?
因為秋冬天氣乾燥, 只是補水已經不足夠應付乾旱皮膚, 所以選擇補濕精華的時候最好選擇同時有鎖水功效的產品。而 Bicelle HYDRA B5 GEL全效維他命B5補濕精華 就是一個最佳例子。


Bicelle 團隊研發出獨有的「Tri-Hydra三角醫學補濕系統」, 令B5 gel 能針對肌膚3大「肌渴」關鍵, 達至真正的「醫學補濕」:

水潤 - 以深層補濕的維他命B5 及透明質酸為肌膚注入1000倍水分, 持久補濕;
抗氧 - 利用高效抗氧的綠茶精華及積雪草成份能中和游離基, 抗氧修護, 擴大肌膚儲水力;
再生 – 以促進細胞生長的活胜肽能激活細胞再生, 延緩皮膚衰老, 增強細胞的吸水及鎖水能力, 形成鎖水堤壩。


使用小貼士: 由於透明質酸會在皮膚上吸取大量水份, 所以使用時面部應保持微濕, 或加入少量清水混合使用。
我有時就會將5泵 B5 Gel + 清水 / cheap cheap toner 用來濕敷, 先塗好 b5 gel 上面, 再用toner / 清水沾濕化妝棉敷5-10分鐘~ 效果好好的!!


B5 Gel 主要成份有透明質酸和
維他命 B5外, 還有綠茶精華和人體生長因子活胜肽。
成份內的b5和綠茶精華可以能幫助傷口癒合, 幫助修護皮膚組織, 紓緩及鎮靜肌膚,
所以即使像我一樣谷緊暗瘡, 一樣可以照用可也, 不會令暗瘡惡化!


單用的話, 每次用2泵, 塗勻之後拍打至吸收, b5 gel 同時非常適合醫學美容療程後使用!


雖然只是單用, 但用後水份度升幅令人非常滿意~!!
剛才說到我會加清水 / toner 濕敷, 如果再奢侈一點可以配mask使用~



重要日子前我先捨得找出這片Bio-Cellulose Hydrating Mask 3D抗氧補濕面膜敷架乍!!!
其實雖然佢單價要差不多$90/片, 但論效用我覺得真係好抵! 尤其收毛孔方面非常非常出色~
今次我就唔捨得用喇, 所以就搵返之前寫過的文章比大家再重溫一下!

色香味俱全? ♥ ♡ Bicelle 3D抗氧補濕面膜之我試...*
http://www.theztyle.com/home.php?mod=space&uid=31498&do=blog&id=203962

早排有朋友問我有咩貴價 mask 介紹, 我都有介紹呢一款比佢!!!



講到係限量版, 都唔係周圍有得賣, 有興趣可以去以下地方入手!

港島區︰
Anti-aging Centre of Switzerland limited (中環號娛樂行19樓A室)
Perfect skin Surgery Centre (中環興瑋大廈17樓 / Tel:2727 3761)
DR. Khoo Patrick (中環萬年大廈1001室)
韻姿纖體美容中心 (灣仔軒尼詩道163號3樓B室 / Tel:25735965)
Motif Personal Care (銅鑼灣金利隆中心11樓 / Tel:31840468)
Natural House (天后天后廟道3號地下B1號舖 / Tel:94325100)

九龍區:
Facial World (佐敦恆豐中心商場 1B 21舖 / Tel:34220331)
CC Beauty Centre (佐敦 9-11號高基大廈6樓D/ Tel:27308448)
慧華美容院 (油麻地龍馬大廈10樓後座 / Tel:26090877)
Another One (紅磡銳光中心 4樓B室 /Tel:23309894)
Elegant Concept (紅磡紅磡廣場地庫B47舖 / Tel:21512836)
Therapy Castle (紅磡南安商業大廈1301室 / Tel:23633662)
La Bon Beauty Company(長沙灣香港工業中心B座二樓B1-15室 / Tel:31885986)

新界區:
Color Home (荃灣荃灣城市中心一期二樓254號鋪 / Tel:29407298)
Bloomsome Beauty Centre (葵芳新都會廣場2期3804室 / Tel:24202488)
Beauty G Company (元朗元朗中心206室 / Tel:24703819)
Nelson Medical Centre Ltd (元朗建輝大廈地下2室)
Elaine Beauty Care Centre (大埔康樂園市中心 C2, 3-4地下 / Tel:26380316)

查詢: 2976 8881 / 2976 8818


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...