2014年10月28日星期二

▌身體保養 ▌超 work 日式無痛通淋巴 ♥ 雙腳從未試過firm 咁多!

今次要分享一下「注養排毒無痛通淋巴全身按摩療程」的體驗。
第一次做呢一個treatment, 效果好到我忍不住要即刻寫上facebook!
由於剛好這公司推出了超划算團購優惠, 為免出文時團購已經完結, 就一於事不宜遲等我快手分享先!



首先來個對比圖吸引大家睇落去先!
做左2次已經有呢個效果, 而期間我係去左一次台中旅行ga!
去完旅行都有呢個效果係咪真係好吸引?


呢個療程係由 Livenwell Health Spa 提供, 以經絡美療為主要服務。
他們以無副作用為首要方針, 令所有客人都可以享用最優質而健康的經絡美療服務。
如果大家有印象早排我去
Livion做的經絡眼部療程+Cat試完都忍唔住自費買course的分享,應該都有d印象, 其實Livion 和Livenwell 是姐妹公司呢!

Livenwell 位於銅鑼灣中心, 就在地鐵站C出口轉右, 非常方便啊~
做完之後身體會超累, 返上水的小巴站就在400米範圍內直線, 超快上到車XD
店家不算大, 不過以中式+泰式裝修感覺幾舒服!


房間不算細,不過始終做BODY的話美體師都需要周圍走, 大過美容房都是應該的。

而呢個療程的重點,就是使用這部來自日本的 Fit Magic Plus, 它結合中醫經絡及穴位概念, 以及日本生物微電流及磁能原理所研發而成尖端儀器。活化淋巴細胞,有效針對淋巴阻塞、去水腫。專門針對電腦肩,五十肩,滑鼠手等等。它能模擬人體生物電波波形, 產生共振滲入肌肉深層, 激發肌纖維細胞, 可以疏通身體經絡系統、加強脂肪能量代謝, 等於做了一個靜態的有氧運動一樣!


療程前要先做一個脂肪測定表, 我的結果當然是慘不忍睹....


脂肪率比正常的高出10%, 代謝率又比正常的低, 結果機器判斷我是肥胖型身形....hahaha~~


ok 快點開始吧, 我等不及要快點KO我的肥肉!!



Fit Magic Plus 時, 美體師需要戴上「能量手套」來進行。

由於我下半身水腫非常極度嚴重, 所以重點會放在雙腳。以往做通淋巴treatment總係同「大力」扯上關係, 但呢一個「
注養排毒無痛通淋巴全身按摩」是完全不痛的!! 美體師會戴上手套配合獨特手法按摩我的肌肉, 期間只會感覺到輕微電流通過, 少少震, 如果度數開得大, 經過小腿位置時肌肉反應會較大! 美體師說會看到肌肉在震XD

無痛下完成30-45分鐘的通淋巴按摩, 效果出奇地好!!!!!!!!!!
原本我的小腿真的很腫, 按摩後雖然不是突然瘦了勁多, 但變得很 firm啊~~尤其是左腳腳腕位置好明顯!
不知道有沒有朋友跟我一樣, 膝蓋後方本應是
較凹的, 摸著卻很腫?
這個位置是很明顯的代表代謝超差、淋巴很塞, 按摩完後摸摸完全平了, 好難忘XD

這天我還順道做了全身深層通經絡! 身體
通經活絡後可以運行氣血, 化淤更生, 有助保持經脈暢順, 活化人體細胞組織, 達到保健強身, 提升免疫力。與剛才的無痛通淋巴一起做的話, 效果會更好~ 但前題是....要忍得痛啊~

因為過程會用三叉及六叉
磁錐進行, 即使美體師放輕動作, 在我身上的反應也會變大幾倍!!
不過為了健康和瘦身, 少少痛又算什麼!?!
由於身體實在很多問題, 我連背部都起砂了!!


不用怕, 背部的起砂幾天就會退~而且刮砂是一個對身體的良性的刺激, 通過經絡的傳導作用, 可以促進血液、淋巴液的循環功能, 使肌肉和末稍神經得到充分營養!

完成兩個療程後, 我感覺好舒爽, 但同時也很累很想睡覺, 幸好在小巴上可以打個瞌睡!
回到家又再次生龍活虎一樣 XD

按摩師說這個療程正常可以keep到兩個星期, 我就在約兩星期後量量體重和各部位的尺寸, 發現數字都變小了!!!
可惜由於我沒想到效果會咁明顯, 所以尺寸上我沒有先量好before.............


才兩星期不到我就輕了2.6磅! 期間沒節食沒做運動(喂), 又去了一趟台中, 令人興奮!!!

腰還回復到24吋半不到的尺寸!! 好久沒看見的尺寸啦!! 近年都維持25吋左右..................
而hip位呢, 我平時淘寶買褲子都必定要買over 95cm的尺寸, 讓自己穿上後再有多少少空間, 現在尺寸居然不到90cm !!!!!!


最後再post一次雙腳前後對比圖,
我覺得真心有效, 所以一見到 Livenwell 在 groupon推出團購優惠時, 我不加思索地買了!!!!



$238 優惠券可換領:(標準價 $4380)
  • 3 次注養排毒無痛通淋巴全身按摩 (45mins)
  • 3 次肌肉定位舒緩 (15mins)
$338 優惠券可換領:(標準價 $6780)
  • 3 次注養排毒無痛通淋巴全身按摩 (45mins)
  • 3 次肌肉定位舒緩 (15mins)
  • 3 次草本經氣舒壓去黑眼圈眼袋 (30mins)
  • 3 次舒壓白滑手部護理
$588 優惠券可換領:(標準價 $17640)
  • 6 次注養排毒無痛通淋巴全身按摩 (45mins)
  • 3 次肌肉定位舒緩 (15mins)
  • 6 次草本經氣舒壓去黑眼圈眼袋 (30mins)
  • 6 次舒壓白滑手部護理
  • 6 次磁穴經絡 V 面 (60mins)

我就當然買左最多次數啦!!!!!! 我還嫌少呢....平均才一百元一次, 而且還有眼和面的treatment送.....試過後實在沒有不買的理由, 也明白為什麼 Cat 團購左一次就乖乖付錢買course XD



如果有興趣的話, 快快趁團購未完結就買吧!!
http://www.groupon.hk/deals/_beauty/livenwell-health-spa/719123998
聽Cat說不會hard sell, 她主動問價錢店家才會說, 這種程度應該還好, 大家就按自己喜好決定要不要join course這樣~

終於打完!!!!

Livenwell 經絡美療顧問
香港銅鑼灣駱克道492號順禧銅鑼灣中心17樓全層
星期一至五 10am-10pm;星期六日及公眾假期 10am-8pm

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...