2014年10月15日星期三

好康 final call ♥ 超划算的 beauty box ...*

上月介紹了 Neo Derm 旗下的 noos 平台推出的 Beauty Box,
可以用$120的價錢購入一枝價值 $480 的
full size Bicelle Hydra B5 gel,
有無錯過這個超好康推介先~~?



原本只是9月份訂購才會送的 B5 gel, 推廣期延長至10月25日上午9時正喇~~~
其實我都心郁郁想買一盒比好友作生日禮物, 她一定會好開心, 而我又好開心, 因為好便宜 XD
說到 B5 gel 的好處, 除了大家都知的「補濕」之外, 其實也有抗氧和再生的功能!


除了一般作補濕精華用途之外, 我就最喜歡用來作面膜前的打底!


我會首先用兩泵份量塗滿全臉, 不需要特別拍打或者按摩(反正也超快吸收......)
之後立馬敷上一片面膜, 這樣敷面膜的效果會加乘, 皮膚會變得非常水潤有彈性!


咩話? 你問我點解唔係敷
Bicelle 3D抗氧補濕面膜?
因為
Bicelle 3D抗氧補濕面膜已經好夠力.....而且是生物纖維面膜根本不需要再加精華打底了!




另外, B5 gel 最佳的用途是於 treatment 後使用!!
尤其是果酸類treatment例如 Reenex 的 CPS
更生活膚面部療程, 做完之後皮膚會好乾好乾,
用B5 gel 就可以一邊補濕, 一邊加速皮膚更生, 療程效果就會更好!

btw 呢個
CPS更生活膚面部療程我2年前做過, 對於暗瘡皮膚非常好!!! 大家有興趣不妨試試~




最後, 在9月21日 或之前已成功訂購的Neo Derm Beauty Box的訂戶,
將會自動收取下一期10月號皇牌產品 Bicelle B5 Cream Mask 100g (價值 $550)!!!
即是說, 10月號的 Beauty Box 貨裝產品就是 B5 cream mask啦!!! 它可以深層補濕鎖水、滋潤乾燥皮膚、減淡幼紋及乾紋, 對於面膜不離身的我來說, 超吸引呀大佬................


心動不如行動, 想訂就快手啦!

訂購網址: http://bit.ly/1tRgIRQ

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...