2015年5月13日星期三

▐ 活動▐ Bioré 洗面膏升級喇 ♥ 不老Sam老師親授潔面方法...*


睇首圖就知今次event係同Cat結伴而去啦~~~
好似好耐無一齊出過event咁!
我地手上拎住既係 Biore 洗面膏, 無錯佢地就係今次event主角喇!


早兩年已經一口氣寫過5枝 Biore 洗面膏的分享 (暗瘡護理之前未試過), 
上圖美白、磨砂、痘痘、水嫩、清涼、滋潤型今年就有新配方喇~~另外再追加一枝新成員
知唔知除左上圖6枝之外仲追加左邊個功效呢?? 

 

YES!! 就係我最期待的Deep Clear!!! (歡呼)
為免混亂就用下圖來重溫一下不同洗面膏的功效啦!!
每款都同一個代表顏色, 好colorful 好易搵~


大家都知皮膚最健康就係可以見到一個個豐盈飽滿的黃金三角形狀(即等邊三角形), 如果年紀大了或者毛孔粗大的部份, 就會見到參差不齊的形狀而非三角形。
Bioré 洗面膏系列獨有的日本淨肌鎖水技術全新升級, 能深層清潔同時護膚, 從根本改善膚質, 
仿如為一眾女生們帶來一部肌膚時光機, 只需從每天最基本的潔面護膚做起, 就能讓她們尋回肌本黃金三角肌紋, 重塑原美水嫩肌。
今日event 除左介紹新成員和新配方之外, 仲請左台灣保養美肌專家的Sam老師來分享他的用後感!!!
去年在台灣出席活動時已經見過他了, 他好像瘦了一點但依然帥爆錶!


聽說他試用了今次 Bioré 2015全新升級洗面膏系列後作出高度評價! 特別喜歡
Bioré洗面膏只需用手也可以輕易搓出綿密泡泡~

是啦~~今次也找來model妹妹一齊作洗面的正確手勢~
重點是只要泡泡夠綿密, 手指根本不用接觸到面部皮膚, 只要把泡沫輕輕在皮膚上打圈就可以徹底洗淨。
洗面時力度也不能太大力, 否則會過份摩擦拉扯皮膚。

在潔面時可以先洗額頭位置約20秒鐘, 令洗面膏發揮最大的控油及潔淨功能;
然後便到臉部中間的垂直部分, 包括鼻、人中、下巴等位置, 同樣花約20秒鐘的時間;
最後到左邊跟右邊的面頰, 每邊大約需時10秒鐘, 在這黃金的1分鐘, 面部既足夠徹底潔淨, 同時肌膚不會變乾, 維持原有的pH值, 即pH 4.5 - 6.5, 才不會為肌膚帶來負擔。

我也想Sam老師幫我洗面啊~~~~


Sam老師在解答大家的Q&A後便退場了, 但活動還未完結!!Bioré洗面膏賣點就是夠潔淨力之餘還令皮膚維持原有的pH值, 
所以就來個極極測試啦~~

活動上找來了勞工皂和他牌的洗面膏作pH值測試, 
測試亦証明了
Bioré 洗面膏真的最溫和啊~~~~
我看我也買一堆試紙在家玩玩好了XD


除了美味蛋糕和茶之外, 又有豐富的活動內容, 更有Sam老師座鎮, 還外帶了全套7枝洗面膏回家, 
我要試試最新出的紫色深層毛孔潔淨洗面膏先!!!!

每枝建議零售價: $47.9/100ml (磨砂) $41.9/100ml (其他)售賣點: 各大藥房及超級市場有售產品查詢電話: 2866 3776

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...