2015年5月26日星期二

▐ 保養▐ 去痘功效不錯 ♥ Papulex Gel 重點淨化精華...*

早兩年我都係一到夏天就爆痘,
但今年離奇地冬天已經不停爆到而家, 成個下巴無忽好肉.....

好彩臨去旅行之前都稍稍收歛, 但一返到香港又來過了! 只能說香港的溫度、濕度、空氣都太差了....
皮膚的油脂分泌一失衡就爆發了。


出發前收到呢枝Papulex Gel 重點淨化精華的試用, 仲以為自己咁 lucky 無痘唔使試,
點知一返到香港就感覺到下巴冒左幾粒, 唯有即刻拎出黎試用啦!




來自法國的Papulex 百倍麗淨痘控油修護系列 – 採用3重抗痘機制, 包括歐盟認可專利Active ABA科研技術、Nicotinamide維他命B3和Zinc PCA納米鋅, 從「根源」改善痘痘問題, 99%皮膚專科醫生證實有效。

3重配方消滅痘痘, 就是:
(1) 先以維他命B3消炎, 減少暗瘡印形成及舒緩
暗瘡肌膚;
(2) 利用EU歐盟專利-抗黏著ABA科技隔離82%痤瘡桿菌
(P.Acne);
(3) 最後以納米鋅高效控油



質地是gel狀, 好清爽不會黏笠, 搽上皮膚後都唔會形成一層膠膜, 蠻喜歡它的質地呢!



夜晚一定一定係厚敷, 通常我會用棉棒點在痘痘處不推開....等10-20分鐘左右就會慢慢吸收到好似上圖咁, 看起來有點亮亮但不黏手就可以去睡了XD



雖然有少少色差但請湊合著看~Before after 只是相隔了4天, 即是說我只用了4天。
圖中下巴左邊部份大部份是痘印, 右邊的新痘痘由於不是石頭瘡類型的痘痘, 所以也消滅的比較快, 新痘的痘印也隨著塗了Papulex退得較好, 可以見到舊痘印比新痘印深色。

其實我這幾天塗舊痘痘的時候也順便塗在舊的痘印上, 不過對於舊痘印的功效不大, 沒什麼改善。
反而對於消滅新的痘痘和減淡新痘印有很明顯的改善! 我覺得4天可以ko細痘痘都算快啦~畢竟姐都快30歲了說....


值得一提的是我上妝前都會好薄塗一層, 像base一樣在痘痘上打打底, 感覺可以隔一隔化妝品無咁傷啊....
加上塗完之後不會甩皮也不會抽乾皮膚水份, 上妝都唔會卡粉, 睇返資料仲不會引至光敏感、亦無香料成分, 整體來說是一枝頗溫和但又有效的去痘產品, 而且大大枝有排都未用晒, 值得買一枝看門口!


銷售點:萬寧(配藥處)及屈臣氏藥房
電話:3605 5811
網址:http://papulex.hk/
Facebook: :https://www.facebook.com/papulexhongkong/

**產品及有關資料由該品牌提供**







沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...