2015年5月7日星期四

▌吃個不停 ▌我為火鍋狂 ♥ 盛八日式火鍋放題記...*



終於食到盛八! 不過唔係最出名的燒肉店, 而係新開設的日式火鍋店!
自從早幾年日式火鍋店開到成行成市之後, 我就深深愛上呢一類火鍋店。
其實以前我都已經不分季節會去打邊爐, 一般都係去酒樓啦, 最好任食果隻!
後來呢d酒樓質素愈來愈參差, 然後日式火鍋店開始崛起, 雖然無酒樓咁多野食, 但可以自取夠晒方便呀嘛, 又多數有甜品食, 完全對胃!


間間火鍋店都係用牛肉分等級而有不同價格的區別, 今次同朋友仔齊齊試下最貴的日本飛驒和牛!飛驒牛是來自日本部岐阜縣的黑毛和牛「飛驒」, 聽說地位比神戶牛、松阪更高, 更好吃!
300幾蚊差少少拍得住buffet價錢, 真係要試真d!


除左肉類, 仲有好多丸類和蔬菜可以自取, 呢間的款式種類真係相當多!!
好肚餓唔想等的話仲有咖哩飯、少少熟食如咖哩角、魚柳可以醫一醫肚先。

唔想太飽肚都可以先食d前菜! 試左泡菜覺得麻麻地, 螺肉好好味!


比起其他日式火鍋放題店優勝的是, 店內另外有個counter專人切魚生刺身!!!
款式都有6, 7款, 三文魚、希靈魚、八爪魚、吞拿魚都有! 我鍾情於三文魚, 賣相一流, 都好新鮮, 不過稍嫌魚油味唔係好夠。熟食魚生都好吸引, 
但我梗係留肚食牛啦!!!


湯底方面有6款特選湯底任揀, 包括辛口韓風泡菜、和風咖哩湯、黑蒜豚骨濃湯、麥茶壽喜燒等~
我地揀左最夾牛肉的甜醬油和昆布。


第一盤肉黎喇!! 賣相一般, 感覺似由雪櫃拎出黎太耐咁.....唔緊要, 試下先!


聽講飛驒牛口感 juicy 、肉味豐富, 油脂帶甘甜之餘, 仲會有入口即溶的感覺。
坦白講, 第一盤我完全食唔出呢個感覺, 牛味的確非一般的重, 但可能部位問題, 筋偏多也較韌。
快手食完之後order多一盤睇睇!


唔....淨係睇presentation 真係同頭先差好遠, 忍唔住同侍應confirm 係咪飛驒牛, 的確兩盤都係, 但上一盤就應該離開雪櫃較長時間喇。我覺得呢一點真係要改善。


呢一盤明顯肉質較淋身, 灼一灼剛熟就食得。雖未至於入口即溶, 但濃濃的牛味加上少許嚼勁我都覺得比一般平價牛肉好吃, 有種齒頰留香的感覺。想不到我們四個女生吃兩盤已經頻頻呼飽, 相信跟男友來吃應該至少吃上四盤。


大吃大喝到尾聲怎也要來點甜品作結, 難得一見日式火鍋店有多種甜品選擇, 連我不太好甜品都要食少少!
甜品是由前酒店師傅主理, 今晚似乎是綠茶之夜, 多款綠茶甜品傾巢而出。還有朱古力噴泉和足足四款味道的雪糕無限自取! 我真的飽了~

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...