2015年5月7日星期四

▌妝文 ▌分享日常最愛大眼con ♥ Lacelle Dazzle Ring 特大眼系列...*

雖然我唔會日日戴color con, 但每逢weekend出街或者影相我都會戴黎加強眼神,
所以都keep住有朋友仔都問我戴開咩color con, 今次就黎分享一下我平日最愛的con款吧!!



其實之前都寫過文分享架啦~~
對 color con 的基本要求是有少少但不誇張的放大效果, 而且一定要舒服唔澀眼!
坦白講呢幾年大大話話試過不下十款color con, 最得我心的還是博士倫的 Lacelle 系列。




有睇過我文章 / 有我facebook 的朋友仔都應該知我有幾中意 Lacelle con,
幾個款式我都有買, 的確它相比有些日本 / 韓國牌子貴一點點, 但我真心覺得值, 相信戴過的朋友仔都會認同。



之前髮色較淺我就比較喜歡戴「亮.啡」(Glittering Brown),
最近半年髮色較深我就會配
「鑽.黑」(Shimmering Black)!
you know ! Color Con都係妝容的一部份呀!!



Shimmering Black 可以跟我虹膜完全融合, 所以我要把原本虹膜大小圈給大家看看XD
有少許放大效果但不算誇張~~而且Color con花紋低調, 屬可接受範圍內! 再大多1mm就誇張了~


今次就唔講太多Lacelle Dazzle Ring 的資料, 大家可以自行爬文爬資料, 我就只係post多幾張平日戴Lacelle Dazzle Ring 的相給大家作參考吧!!




在家拍攝穿搭文我都會戴! 雖然穿搭文較少拍大頭但其實睇相都有差架!!




街外拍穿搭就更加唔使講啦....背景大, 人就更小, 遠望鏡頭時都唔想雙眼好似芝麻ga嘛~~



出街約會我都會戴~~~雖然古sir成日叫我唔好戴XD
但同男友出去當然要扮靚靚啦!! 正所謂輸人唔輸陣XD



出左一日街, 返屋企影Product時妝都少少溶喇, 有副Lacelle Dazzle Ring仲可以keep到精精靈靈~




因為戴長少少時間都唔會乾,所以黎緊準備去台灣旅行(係呀又去xd)都會帶定5-6對用,
希望男友乖乖地幫我影多d靚相啦!!!!!!!!



po相完畢, 有興趣既朋友仔就試下啦~~
https://www.facebook.com/LacelleBauschLombHK

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...