2015年5月12日星期二

▐ 妝文▐ 紅眼影的日常 ♥ YazBukey for shu uemura...*

shu uemura 每年總有跟設計師 / 藝術家 聯乘的新產品,
而每次的設計都總讓人愛不釋手!




2015春夏藝術聯乘系列中, 植村秀破格地與巴黎頂尖飾品及珠寶設計師Yaz Bukey合作, 設計出大膽幽默、極具玩味的時尚彩妝系列!



這個系列靈感來自多年前Yaz Bukey與閨蜜們為著同一個男士神魂癲倒的時光。4位女角: 性感Yaz、浪漫Betty、率性Tina睿智Lola 化身為紅橙藍綠色表達4種截然不同的魅力。

四個顏色我都各自收到不同產品, 就重點介紹其中幾款化個妝吧 :)



stage performer 限量版 瞬間細緻毛孔柔滑底霜 $340
shu:ATELIER的秘密武器,能即時令毛孔和肌膚表面細紋隱形,塑造完美柔滑肌。

這枝primer我一直有在用, 主要用在遮鼻子的毛孔, 覺得很不錯, 用起來不會乾燥!
而且YazBukey for shu uemura 的設計好可愛啊~~




眼妝部份除了有之前出過分享文章的持久啫喱眼線筆 ($210)外, 還有限量版自選雙色彩盒 ($60) + 限量版眼影補充裝 ($140)~
盒和眼影粒是分開的, 共有12個顏色可選。



而我手上的兩色就是鑽閃pink 和啞光 M Pink!





在我心目中, 偏紅色的粉色系一向不是眼影之選, 今次試完反而覺得好靚好sharp!!!



我先用鑽閃pink大範圍打底, 再在雙眼枝位置上塗上啞光M pink, 再在眼皮後方1/3位置塗上少少啡色營造層次感, 最後畫上眼線。這樣就輕易駕馭紅色eye shadow! 如果加大M Pink 範圍棄用啡色打陰影更有楚楚可憐效果。



唇膏方面我單用了限量版rouge unlimited豐盈啞緻唇膏 ($220)
系列只有型格鮮紅、尊貴粉紅、陽光鮮橙、率性粉紫四個色調。
我手上的是yaz型格鮮紅。




相比線條分明地塗上紅色唇膏, 我比較prefer 輕輕塗在上下唇再印開,
這樣就可以營造出較平易近人的紅唇。


 

簡簡單單又可以係一個日常妝, 其實偏紅的眼影都唔錯, 只要塗抹範圍得宜, 可以單用亦可以配合粉、橙、啡、金等色調使用, 變化多端又夠sharp!



同系列仲有潔顏油、泡沫底霜、指甲油、蜜粉盒、眼影彩妝盒、假睫毛等.... 不知怎的多了 YazBukey 的大紅唇和大眼睛就好似特別吸睛!




黎緊崇光30周年感謝周年慶 15-24/5/2015 即將開始喇!
當然少不了shu uemura 超抵套裝優惠啦!!




想平試
YazBukey for shu uemura產品就要趁手啦!!
YazBukey for shu uemura: http://www.shu-uemura.com.hk/yazbukey/zh/#collection


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...