2014年9月22日星期一

▌妝文 ▌韓味瞬間爆發 ♥ Color Bucket 便宜妝髮產品...*

快到初秋先分享色彩繽紛的妝髮產品好似有少少遲...
不過扮靚應該無分季節嘛係咪先?




以上新look就是用上韓國女子組合 A Pink 代言的 Color Bucket 產品~~



正所謂公欲善其事, 必先利其器, 要打造韓味濃的造型, 適合的產品絕對少不了!
今次唔係仿妝仿造型, 只係介紹產品和分享用後感 :)



妝+髮就是用了這堆產品,事先聲明,上圖所有產品加埋都花不了$500, 而且可以用好多次,屬於便宜又好用的產品~


首先講講眼妝產品,
上圖是Color Bucket Eye Sebum 24 Sealer- 24 小時定妝眼部吸油粉餅(HKD86/8g)

它含有調節油脂產生的粉末, 有效遮蓋毛孔及吸收過多油脂, 保持整日眼部化妝不暈妝。
含有維他命C 及維他命E, 滋潤眼部肌膚。



粉感像普通粉餅不過很薄很幼細!
平時多數用Eye primer 打底, 第一次用粉狀primer, 感覺新鮮!




用眼部吸油粉餅除了可以減慢溶妝時間, 令眼妝Long last 少少之外,
我個人覺得都可以令眼影眼線比較顯色。
對於眼皮容易出油的朋友仔(如我)黎講, 用粉狀Primer比膏狀primer更long last~


呢2枝是 Color Bucket Flash Pop-up Geller 閃炫魔幻眼線筆 (HKD76/0.5g)
總共有10個色可選。


順便貼埋官方上眼圖比大家望望先~



其實mint 和green都好特別好吸引!
不過考慮到搶眼度和實用度, 最後我都是選了pink 和bronze~


試過有d color eyeliner 畫上手就好順, 畫上眼就好kick, 但呢枝
無論畫上手定畫上眼, 順滑度都非常高, 筆芯夠軟但不易斷, 另外筆尾附有筆刨,不過其實扭筆尾就可以伸長筆芯,要求筆芯夠尖才需要次次刨。
我用color eyeliner時會有少少習慣, 就係上眼線一定要先用黑/啡眼線液畫左幼幼一條先,
如果單用咁鮮色的eyeliner畫上眼線,望落雙眼會比較無神,感覺仲會比較年輕, 如果想似韓星一樣有懾人眼神, 用黑啡眼線畫一次先會比較好。



我今次妝容畫法超簡單,用大地色畫好一般日常眼影,甚至不用眼影,總之別搶眼線風頭~
用color bucket #1 粉紅色畫上眼線, #6 銅色畫下眼線尾1/2, 眼頭用淺白眼影打亮。


畫好妝就整頭髮! 原來想好似A Pink 一樣玩髮色一點都不難,
Color Bucket Hair Crayon Stylist 魔髮盒 (零售價:HKD69/3.5g) 幾秒鐘就完成。


我選了跟我啡髮色相襯而又夠sharp的紅和粉兩色~
它是屬於一次性染髮劑,不含香料、不含對羥基苯甲酸酯、不含滑石粉。
基本上就像粉餅一樣, 使用的時候只需要用手拿著它搽在頭髮就ok~



好似我咁只係將幾撮頭髮染色, 造出highlight效果的話,真的只需要幾秒就可以完成一小撮, 實在快到無朋友!極之方便!


Hair Crayon Stylist顯色度相當高, 搽完仲可以使用電風筒、捲髮器及直髮器加熱定色。不過我懶,一早就捲好頭髮,化好妝先染色。

小小溫馨提示,如果不小心將顏色染落衣服/相機, 只需要用卸妝水輕輕擦拭就可以輕易抹走顏色!
我一邊染一邊拍照,結果整部白色相機都染了粉紅,想不到卸妝水呢個時候會有用XD


頭先提到可以將染過的頭髮加熱定色, 但我懶一早捲好頭髮又不想吹頭,
就可以用呢枝Color Bucket Color Protection Hair Styling Fixer 定色造型噴霧(HKD89/50ml)定色。
蘊含16 種天然植物成分(油茶籽油、白芒花籽油、木槿花提取物、荷荷芭提取物、蓮花提取物、橄欖油等等),幫助維持秀髮的自然光澤,同時保護及強化髮質, 有效鎖定染色, 增強色彩持久效果。


噴完好像噴了定型spray一樣, 不止髮色, 連髮型都會被定型,不錯!


簡簡單單就完成韓味甚濃的造型!! (當然要加上拍照角度啦哈哈哈哈哈~~~)
這天外出後我故意翌日才洗頭, 頭髮經過一晚與被舖枕頭纏綿都完全無甩色,枕頭亦唔見有染色,
keep到第2日都仲好明顯。不過一洗頭就會甩晒~~最方便返工要正經, weekend去街就可以玩髮色的人~




眼線顏色亦好sharp 好明顯, 用過好幾個牌子的color eyeliner, Color Bucket 算好好用, 加上出街一整天都沒有溶妝, 呢個價錢有呢個質素,非常讚。
原本想share多一個look, 奈何我真係忙到癲,要睇另一個look就要留意我的facebook page喇!!!




Color Bucket 的產品已經已正式進駐Watsons! 有興趣記得去望望喇~~我都心思思想買多幾隻髮色呀....

官方facebook:
https://www.facebook.com/colorbuckethk?fref=ts

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...