2015年2月26日星期四

▌美髮 ▌ 低調中的亮點 ♥ 第一次Section Highlight...*

還記得我1月時才去把頭髮又剪短又染深嗎?
事隔一個多月, 我又去搞搞新意思了xd
首先要重溫一下我原本的髮型:



其實我都幾滿意個髮色架啦, 不過有時淡妝果陣會覺得自己好似太樸素xd
所以當
Something Hair & Beauty 的Keith 問我要唔要試試做highlight,雖然心諗:「嘩, 呢個term 真係好耐冇聽過喇喎!」
但我對佢很有信心, 幫我電過染過剪過都無令我失望過, 佢提議得應該都係好野, 一於就去試試!




原來今次做的, 不是十年前染到一執執的highlight, 而係近年好流行的Section Highlight區域挑染,
會選頭髮中層或下層的數個區域來染, 達到一個束起頭髮時 / 頭髮飄揚時才會見到顏色的Coloring。
由於我的髮色偏深, Keith 決定替我染一個帶紅的啡~為了令顏色更突出, 就要先把選好的區域漂色。



Keith 說以前的highlight會用鍚紙來染, 但現在小部份髮型師會用膠紙來染,
不但可以固定頭髮, 也可以令頭髮均勻上色, 我覺得發明這個方法的人好聰明呀!!


30分鐘後頭髮已漂成這個樣子了~


染著就會在漂過的頭髮上做 highlight~


又等了30 - 40分鐘....


漂亮的啡紅色出現了~~~~
原本我以為還會更紅一點的, 不過現在這樣我也很滿意!!
可惜紅色真的太易掉色了~~~過了年就變了啡色。


撥起或束起頭髮的時侯就會隱約見到另一層顏色,
而且這次我並沒有全頭染色, 光是這樣做 Section highlight 就 tune down 了整顆頭的髮色, 現在我的頭髮看起來沒之前那麼深色了!



滿意度99分!!! 唯一不滿意是紅色掉太快!! 好可惡啊~~~~但總算剛好過了個紅運當頭的新年 :)


都係果句, 淨係 Keith 由頭take care到尾呢一點已經唔係間間salon都做到, 所以一定要提早make appointment呀!!

Something Hair & Beauty電話: 9844 7373 (Keith Wong) 地址:大埔普益街 33 號地下
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Something-Hair-Beauty/477583808937908


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...