2014年6月26日星期四

救救面仔大行動(1) TM Plus+ 暗瘡去印療程

自從5月下巴離奇爆瘡之後, 我一直想避免在blog文上顯露自己下巴的慘況, 廢事嚇親大家,
不過避無可避, 因為我終於忍唔住要去美容院搞搞佢! (而且去Treatment 那天還稍稍嚴重了XD)



早幾個月前我已經去過尖沙咀的 TM Plus+ 做過碳粉激光療程而且效果相當令我滿意!
最重要係 TM Plus+位於勁方便的尖東, 放工行去只不過15分鐘~


上次黎到因為有其他客人, 我都不方便拍太多照片, 今次我早少少到, 就可以影多少少環境相。
我幾喜歡它的更衣室, 乾乾淨淨又夠光猛! 不過等候區就爭d喇, 做完facial 個衰樣比其他客人見到都幾尷尬~
TM Plus+ 雖然地方唔算好大, 不過感覺算幾舒服!


等候區仲會有唔同的飲品提供, 今次是有機薑茶, 可惜我不太喜歡薑茶啦~~


等左唔夠5分鐘, 就已經可以安排入房喇! 入房前有位美容師先觀察我的皮膚狀況, 決定為我做一個暗瘡去印療程! 我心中當然暗喜啦~


療程房間唔算話好大, 不過空間很足夠, 我特別喜歡床拍牆而放, 因為唔會瞓瞓下驚跌落地...真的。


每次做 facial 我都會超淡妝出現, 可以省回卸濃妝的步驟~
卸妝後, 我下巴現形了 XD
大家可以看到除了下巴以外, 其他部位的皮膚其實都處於一個不錯的狀態,
荷爾蒙和內分泌的麻煩事, 你懂的。


清潔好之後, 就先進行第一步, Peeling!
這個暗瘡去印療程其實是一個很溫和的果酸 peeling treatment, 敏感肌膚都可以做。
美容師先替我全面塗上一層果酸, 再在較粗糙的位置上多塗一點,
先讓果酸留在皮膚上約1分鐘, 美容師會寸步不離觀察我的皮膚反應。
而這個時候也許肌膚會感到有點拮, 有點刺刺的不適感, 尤其人中、唇邊等較薄的皮膚比較大感覺~
我已經不是第一次做果酸peeling了所以對這個感覺見怪不怪~
美容師看到我的皮膚沒什麼特別反應, 於是讓果酸再多留了幾分鐘。


然後就會用solution把臉上的果酸洗去, 重覆噴水和抹面直至我完全沒有拮拮的感覺為止~


把果酸都洗走之後, 可以感覺到皮膚當下超通爽!!! 而且亮到會發光 (如果沒暗瘡的話這一刻我的皮膚應該看起來超好)
暗瘡位置會比之前紅一點點, 但其他完好的皮膚都沒什麼反應。


最後就是面膜和倒膜的環節, 做完peeling要敷個水份mask才可以令treatment效果更好!!
倒膜時間就是享受寧靜的一刻, 爽~~


Before 是treatment 前2天拍的, treatment 當天比較嚴重~
treatment 後幾天並沒有因為做了果酸treatment而多長了暗瘡,
但原本的暗瘡會稍稍變嚴重一些, 然後很快便開始凋謝, 5天後, 整體膚質有慢慢變好, 比之前白淨了, 無咁暗啞,
feel到下巴經歷整整一個月的折磨終於開始慢慢復原, 感覺真感恩!
不過瘡印就有排退了!
下個月會再去 TM Plus+ 做treatment, 希望下一次的皮膚不需要再做暗瘡去印療程吧~~~


如果大家有興趣的話, 可以打電話去預約試做, 講我個名就可以享用 $188 的試做優惠喇 :)

TM PLUS+
地址:尖沙咀金馬倫中心, 9 樓全層
電話:2367 9922 ( Female ) 2367 9911 ( Male )

www.tmplus.com.hk

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...