2014年6月28日星期六

▌保養 ▌Dr. Jart+ 3分鐘超溫和家居 peeling ♥

每每遇上 deep cleansing 的產品, 我總是難以抗拒一試的衝動,
尤其自己皮膚容易長痘, 相比磨砂產品, 我更prefer clay mask 或者 peeling 等無需用粒子按摩的產品~
今次又試到新品了!



這一 set 是韓國第一醫學美容品牌Dr. Jart+的全新PORE MEDIC平衡清爽家居煥膚套裝!
產品用上無添加配方, 有效除去老化死皮及角質, 同時提升細胞自我更新能力, 讓肌膚變得更加飽滿有彈性,
長期使用更可淡化表層的色斑, 改善黯啞肌膚。

而產品亦經皮膚科醫生測試, 證實當中使用的低敏、無添加配方, 有效減低對皮膚造成刺激。


使用的時候, 先確保乾手乾面, 拿出圓罐產品進行第一步: Scrubbing
!!!



這罐產品質地像雪葩! 推開會感覺到有好細微的磨砂粒子, 有少少似思樂冰~主要是作磨砂用途, 主要成份是碳酸氫鈉, 俗稱"小蘇打"! 是很多美容清潔產品中的主要成份之一。
而這罐同時也加入甘油作滋潤, 所以不會令皮膚收乾水份~






把「雪葩」搽滿全臉之後, 可以配合打圈按摩約一分鐘(敏感肌膚如我則無須按摩, 任由它留在臉上1分鐘),
基本上一塗開就會感覺有點微溫, 冬天用肯定爽YY!
這份溫感效能有效令毛孔擴張, 温和地溶解毛孔內的多餘油脂及去除表皮層的老化角質。


一分鐘後, 不需要洗臉, 便可以進行下一步: Bubble!




這一樽就是Peeling的重點了~~主要成份是乳酸! 是很溫和的果酸(AHA)之一。



由於很溫和, 塗上皮膚其實沒什麼特別感覺, 不習慣的人可能會覺得有點輕微的刺刺感。



只要直接把它塗在剛才塗了Step 1磨砂的產品上面就ok, 兩者一接觸, 加少少按摩就會起泡~~
全部部位都起泡後再敷一分鐘, 然後洗臉就大功告成了!~
前後不到三分鐘就完成一次家居peeling了!






用左一次就會有幾明顯的after! 毛孔感覺乾淨得多, 摸落皮膚會即刻滑左,
而且同一般peeling最大分別是用完不會覺得好乾好繃緊,
雖然不至於不需要搽skincare, 但感覺溫和得多~我亦習慣peeling後敷個水份mask去搶水,
不過呢種乾淨感就唔係可以last好耐, 好似充電咁要2-3日用一次~
但咁溫和我就絕對推薦比果酸入門者, 只不過是$276/set, 不妨去莎莎入手試一試!


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...