2014年6月13日星期五

▌美髮 ▌超省時護髮 !!! 睡前的重點修護 ♥

電了曲髮之後, 覺得最難搞的, 就是每朝起身趕頭趕命整理外出!
重點是時間不夠, 有多5分鐘都寧願睡多一會, 所以沒什麼特別的話我會隨便弄濕然後gel一gel就算數,
結果長此下來曲髮變得愈來愈毛燥....



這是剛洗完頭半乾狀態....已經看到頭髮毛毛燥燥的情況。
另一個莫大原因就是我就一定一定會選晚上先洗頭, 因為我知道早上肯定沒有多餘時間去洗...
結果睡覺時左碌右碌, 頭髮就變得再亂d XDDDD


然後我就發現最近這枝產品被討論得超火熱!!
它是保濕修護乳霜 treatment milk, 屬於Essential 日夜免沖洗修護系列成員, $50有找!
如果看到照片仍然毫無頭緒, how about "頭髮的sleeping mask"? 應該有點印象吧~~~


它的賣點是蘊含「高效鎖水配方」, 於睡眠期間的黃金8小時, 補修髮絲, 注入水份。
食正香港人要求快靚正的特點, 推出呢枝產品, 實在聰明....至少讓我有期待了!


最最最吸引的除了是sleeping mask 功效 -- 即是不需花費額外時間做頭髮保養外,
連沖洗的時間都省回!! 搽好, 訓覺, 搞掂!!


泵咀設計, 以我中長髮為例, 每次使用大概10泵左右! 頭頂唔會搽, 但其餘頭髮部份我都搽晒~~


乳霜質地比lotion稍杰身, 比cream稍稀~~~~有淡淡香味。


重點是在頭髮半乾的時候就要塗了~如果乾髮塗的話會變得很黏笠.....切記切記~


塗勻就如平時一般吹髮~~~由於這時已經半乾,建議用冷風吹減少熱力傷害。


吹完已經明顯變順直貼服, 好期待第二天早上起床的頭髮狀態, 現在先去睡!!!


翌日起床後頭髮狀況好好呀!!! 由於我本身是曲髮底但已放任去當作直髮梳理, 但通常第2天就會打回原形變得半曲不直,
但用了保濕修護乳霜之後沒有因為各種睡姿影響頭髮順滑感, 可以維持上一晚的狀況, 我也有點驚喜!
好難得早上起床後頭髮完全沒有打結, 隨便梳梳已經可以出門了, 省回早上吹整的時間, 總括而言是值得一用的!!




若想早上頭髮狀況更漂亮貼服, 可以使用同系列其餘2枝護理產品加持,
我個人都很喜歡左邊的Treatment water, 早上梳頭前噴幾噴就可以解決大部份毛燥問題, 無咁披頭散髮;
而hair serum 就可以特別塗於髮尾位置重點修護, 預防開叉。


更多Essential日夜免沖洗修護系列資料可瀏覽: 
http://web.kao.com/hk/essential/


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...