2014年6月8日星期日

日系 Fairy color con 分享 ♥ 喜歡自然放大效果必買!



外拍喜歡戴誇張一點的color con, 假日外出就喜歡戴自然放大效果的款式!
去年聖誕試戴過 Fairy Con Princess Brown 覺得好舒適!!
不過有d朋友仔都覺得果款內圈花紋比較誇張, 好啦咁不如睇睇我今次介紹呢款!

妝圖上面戴的是同系列 Fairy 1day Con Natural Brown (原價$199/10片, 如兩眼不同度數就要買兩盒了)



日本品牌, 台灣製造!



比返少少基本資料大家先:
鏡片直徑: 放大效果14.00mm
著色直徑: 14.20mm
含水量: 適中38.00%
基弧B.C: 8.70mm 

戴得多con 就會好清楚自己眼球的需要, 像我就選8.7mm弧度會是最舒適, 8.6 和8.5 也可以戴, 但根據產品的設計就會有不同的感覺, 有些會移位這樣。

而含水量38%不算特別高, 但我淚水分泌夠就不覺有眼乾問題, 平時也習慣戴的普通con也是38%含水量。



內圈花紋一點都不誇張, 就只是單色漸變效果, 上眼後非常自然!



配戴後令虹膜線條更分明, 深色部份比例變多就可以自然做出大眼效果~



簡單畫上眼妝就可以把眼神加持囉!



這天從早上12時配戴, 去了髮型屋執執個頭, 再去飲宴回到家都剛好晚上12時了!
眼睛完.全.沒.有不舒服!!!
連丁點紅筋都沒有出現, 我覺得很滿意!




上面這張就是回家時補拍的~我換髮型了=3=

總括來說我覺得 Fairy Con 非常適合我! 放大效果自然不誇張, 而且長時間配戴也不會不舒服。
看到官網原來同款還有黑色可選, 推介給黑髮女生!
有興趣不妨到 Pinkicon 選購!

Pinkicon購物網: http://www.pinkicon.com/
Facebook: www.facebook.com/pinkicononlineshop


另外, Fairy 由今日起至7月30日會在銅鑼灣 Log-on 有短期推廣, 當然唔少得買con優惠啦:
Fairy 1 Day Con
1 盒/ HK$140 ; 4盒/HK$480

L-Con 1 Day POP
1盒/ HK$265 ; 2盒/ HK$468

地址: 銅鑼灣時代廣場Log-On

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...