2014年6月8日星期日

▌吃個不停 ▌朋友聚會好地方, 如果多d時間更好!!

難得跟好姐妹杏仁和Cat Hui於忙碌的工作日後見面, 當然想要舒舒服服大擦一餐!
身為吃貨的我, 首選不是火鍋便是放題, 好吧夏天就放題啦!!!之前跟男友來過番本一次,覺得食物和服務都不俗, 今次一於再encore。四人檯比二人檯好用多了, 不需要左移右移先放得晒d食物!

今次好白痴地我將檯號全寫錯了XD 明明服務員已經一早提醒我們的檯號可是我仍然寫錯...立即告知服務員, 也很感謝沒有怪我們的服務生們, 態度還相當友善, 值得一讚呀!



 
今次我們也選了貴$50的星級體驗, 可以吃多幾款美食! 刺身質素一貫的好, 尤其我最愛的三文魚肥美厚切沒雪味, 星級體驗的皇牌特大日本赤蝦也受到友人的激讚, 又大隻又鮮甜~而且好長呀真係!!


 
炸物大部份都是我點的...哈哈~~
明明怕熱氣但死都要食....棒棒餃子有點太油了, 但味道不錯;
炸芝士年糕好好吃!! 裡面的芝士勁多,一定要趁熱吃!
雞軟骨份量多而且很香口, 可以說是炸物中最美味的一款, 即使冷掉了也好吃,必點!


 
蟹粥是看過很多食評說不可錯過的食物, 我第一次放題食蟹粥, 質素都不錯!會讓人想一口口接著吃!
粥很綿也有少許蟹的鮮味, 不錯!雖然份量不算很多, 但也建議多人share會較好~


 
天婦羅不是點了很多, 蝦天婦羅不過不失啦, 但日本蕃薯真的好好吃!!!
雖然小小一件但多吃就好易飽, 切記切記。


 
對燒羊架很有期望的我...吃了一口便放棄了, 因為我覺得很羶啊~~~香草都遮掩不了, 而且肉質稍嫌有點硬....相信是當晚廚師一時失手, 因為我看到很多食評的賣相和評價都很好呀~


 
牛油炒帶子一如以往的好吃, 份量多而且非常入味, 不過就好痴牙....
 
孜然牛肉串也是看食評說必試而叫的~ 的確很惹味, 但我就嫌當晚的肉質有點韌呢。
 
任何時段的清酒和梅酒都任飲, 友人和男友的評價都很正面, 不會因為任飲而溝淡, 平時在日本餐廳吃飯額外叫都要$50一小枝, 任飲真係比較吸引~
 
另外就係唔好忘記要like 番本facebook 拎多隻鮑魚食呀!!! 今次我地太飽所以冇叫到了~
埋單最貴時段約$220左右, 如果可以坐耐少少就好喇!!



番本日式放題
旺角西洋菜南街168號3樓全層
電話: 3543 1109

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...