2014年4月21日星期一

鼻敏感的人有福了♥ 識用一定係用Tempo傷風舒敏紙巾...*

春天應該是鼻敏感的人的災難季節,
我身邊已經有好幾位親人朋友每到這個時節的早上都會特別辛苦!!
尤其我弟弟, 每天起床就是一輪打噴嚏和流鼻水!!!



鼻敏感其實是鼻子對致敏原的反應太強烈而引致打噴嚏流鼻水、痕癢、鼻塞等情況~
常見致敏原包括花粉、塵埃、塵、動物和霉菌等, 有時溫度、濕度等環境的轉變也可以引起同樣的過敏反應。

應該有很多香港人跟我一樣,
雖然不是鼻敏感患者, 但香港空氣愈來愈差, 鼻子常常都會覺得很多塵很不舒服!!!有見及此, Tempo 就推出了全新Tempo傷風舒敏紙巾!!


新推出紙巾加入了舒敏精油及呵護乳霜, 有助緩和鼻塞之外, 還可以減輕因抹鼻引致嘅鼻紅症狀!


暫時只得條狀大包裝推出, 但我覺得這一點很貼心喔!!因為迷你裝是滿足不了鼻敏感的人XD
不過如果可以推出紙盒裝在家用就更好了!!!


紙巾依然採用四層面紙, 夠堅韌也不易破掉!! 呻鼻涕用, 一流(笑)
而且Tempo的紙巾一向紙質較其他品牌好, 愈出愈柔軟, 所以一直是我和家人最愛!! 貴一點都會買~我自己就私心最喜歡香薰果味!!


謝謝公關當天送來了「鼻敏感三寶」!
而我當天已把紙巾派給有鼻敏感的同事試用~~其中一位很有心地當晚把感想whatsapp我, 說真的有舒緩作用, 並且會推介給另一位朋友!!!


而我自己的試用後感是, 雖然那股精油的味道不是每個人都喜歡, 也不像蘋果木、香薰果一樣具淡淡的清香,
可是帶點薄荷味的精油卻真的可以舒緩鼻子內的不適感, 而且感覺持續,
尤其當身在塵埃滿天的環境內嗅一嗅會舒服得多!!!


嘻~~除了Tempo的傷風舒敏紙巾之外, 這個季節多喝暖水, 多吃豐富維他命C的水果, 抵抗力就會更強啦!!!
奇異果更加是不太喜歡吃水果的我的最愛呢!!!


受鼻敏感困擾的你, 不妨快點買來試試!!

各大超市、便利店同藥房都已經有售喇! 遇上特價會賣$35.9/條十包, 記得留意啦~~

https://www.facebook.com/Tempo.hk

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...