2013年11月17日星期日

▶▷ BOSSINI x Sesame Street ◀◁ 這個冬天回歸童真 ♥ ♥ ♥



80後的男女生童年時最大的娛樂一定係卡通片!
過左咁多年,最興奮的莫過於見到兒時最愛既卡通片推出新產品!!
前排既美少女戰士figure / 妝物 / 精品系列簡直令所有80後女生為之瘋狂....
而 BOSSINI 呢,居然就聯乘男女老幼都肯定聽過 / 睇過既 Sesame Street 推出一系列的服飾產品!!!!
我都唔執輸,著返件 cookie monster
連帽長身衛衣趕下潮流先!!




BOSSINI x 芝麻街系列產品勁多!! 款式全以 Elmo、Cookie Monster、Big Bird、Oscar 為主打,
男、女、童裝服飾包括長短衛衣、外套、恤衫、襪子、手套、頸圍等等 ......
幸好自己不是super fan,否則一定血流成河....




女裝方面我覺得右上的淺灰外套好有時尚感!!


男裝方面我覺得男model是我的心水......不是啦XDDDD 是右下的皮領恤衫款,勁潮!!!
而說到最易搭的,就莫過於我身上的連帽長身衛衣($299)啦!!



款式除了有藍色之外還有大紅色可選。
長度大概至大腿一半左右,我身高154cm,穿的是m碼,大家可作參考~



其實我對於芝麻街是沒有什麼兒時回憶的,但朋友就好喜歡,特別喜歡Bid Bird,
但我就一直覺得牠個子太大好恐怖 =.="
再加上最近常被說像may姐................所以還是 Elmo 和 Cookie 最好~~傻傻的夠可愛。

原本不太喜歡穿太卡通的衣服,可是收到衣服試穿後卻有蠻不錯的感覺XD
而且配內搭褲+毛毛靴的話會很可愛又不老土!



帽子雖然不能拆下但是我最喜歡的部份,因為有一圈白色的毛毛好可愛!
衛衣裡面本身已經是毛毛內膽,更冷的話再外搭一件厚身的棒球外套就一整個活潑風~



除了衣服之外,BOSSINI 還推出了一大堆色彩繽紛的accessories.......這些最吸引我!!



某同事路過看到我正在整理照片時,還驚叫要買那個 Bid Bird 小背包給才2歲的小侄子.....



哈哈~~我最喜歡這雙Elmo手襪($150, 另外有黃色Big Bird款) ! 因為手指部份是露出來的!!
這樣就可以解決我每逢冬天「去洗手間不想脫下手襪」的煩惱啦~Hahahahaha~~~~
而且這樣戴著仍然可以與男友手拖手 XD




另外就是每年我都會買的毛毛拖鞋~~~($150, 只有這款)




還有2對裝的短襪($60/2對)
雖然我大部份時間都是穿褲子,可是穿上可愛漂亮的襪子也會令我心情愉快!




登登~~還有這盒別注版芝麻街毛毛大頭筆!!!!! 我覺得超有珍藏價值!!!!
不過是非賣品來的, 想得到的話
就要到
喺bossini 任何分店*購物淨值滿港幣$800,
帶埋收據去
旺角西洋菜街及上水新都廣場分店,再玩玩店內特別設有的芝麻街自動販賣機,
就有機會拎到架啦!!!
我和同事一人一枝打算跟老闆開會時用,勾起她的童年回憶 XDDDD




另外就係另一個必換item芝麻街毛毯cushion!!
換領方法就睇上圖啦, 我唔打字啦~~
剛才提過的某同事target就係呢個cushion, 仲問我點樣先買得夠800蚊...
我話....一件女裝上衣、一件童裝整個母女裝, 再加多1隻Bid Bird背包仔, 一對手襪, 搞掂夠數!





芝麻街忠實粉絲仲唔拿拿聲去 www.bossini.com/sesamestreet 睇晒所有款式?
BOSSINI Facebook : https://www.facebook.com/bossini.group

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...