2013年11月20日星期三

至c o o l 至 f r e s h ★ Eclipse x SPORT B. 別注版 ★ 潮爆登場!!


早兩天收到一件超有聖誕浪漫氣氛的小禮物.....




是雪花摩天輪耶!!! 好美好美~~~
看清楚一點,其實是公關小姐給我送來聖誕限定的 Eclipse x SPORT B.別注版!!




有食開Eclipse 的朋友仔肯定都認得盒上的小恐龍,因為這次已經不是第一次與SPORT B.合作推出特別版薄荷糖啦~




今年Eclipse特別於聖誕佳節前推出此套別注版,為至潮的你送上由內而外的至fresh感覺,
讓你於派對聚會中時刻成為全場焦點所在,與她/他來個真正至close的零距離接觸,齊齊Get Fresh Get Close!


一系列Eclipse x SPORT B.別注版設計各具特色,以不同色調加入音樂元素,
並將SPORT B. 品牌代表活力、動感、自然及率性的風格的恐龍icon化身成一隊至Rock Band友,玩味十足。
每條恐龍的造型都好可愛啊~~~~~我自己尤其喜歡keyboard 的墨鏡恐龍XD



而背面設計則印有SPORT B.虛擬法國音樂電子組合Les Dinos 六位音樂狂熱份子(注:只有5款味道)的肖像,別具個性~


Eclipse 的味道不用我多介紹了吧?! 上起青蘋果 (Apple)清香薄荷 (Spearmint)冰檸薄荷 (Lemon Ice) 強勁薄荷 (Peppermint)黑加侖子 (Blackcurrant)
我個人最喜歡吃青蘋果味,既清新之餘又不會太甜,而且薄荷味剛剛好不會很啃!!


幾時有得賣? 已經有得賣啦!!! 於各大便利店、個人護理店、超級市場、百貨公司發售 (售價為港幣$14.8),
各位Eclipse 和SPORT B. 的忠實擁躉絕不容錯過!


想知更多詳情及緊貼Eclipse 產品最新消息可進入 Eclipse facebook 專頁~







沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...