2014年5月7日星期三

Aroma Beauty ♥ 做facial 就是要夠乾淨、夠enjoy !!

不知道大家選美容院做facial, 會比較prefer邊種facial呢? 舒服的人手facial? 平靚正做機? 講求快速有效果的醫美?
做機和醫美療程效果當然係比較long last而且明顯, 不過論舒服一定係人手facial!



如果你偶爾會追求舒舒服服嘆一嘆, 想要趁facial 的短短個多小時舒緩工作上的緊張情緒的話,
我推介你去Aroma Beauty試試她們的全新Aroma Facial!


Aroma Facial 以獨家調配之全天然香薰精華油加入面部療程, 再配合穴位經絡手法按摩面部,
讓你在facial 的同時得到充分的放鬆, 提升美容效果!


這次我就來到位於旺角的分店試試這個 Aroma Facial~ 地點就在雅蘭中心隔離, 好方便!!!
其實之前我也去過屯門分店做 facial, 不過論環境就旺角店佔優!
療程房間算蠻大~而且梳妝檯上有齊整理儀容的各式產品和工具!


而且最讚的是有一塊大大的連身鏡呀!!! 做完facial 可以執正自己先離開, 唔需要
素顏同其他客人撞口撞面嘛XD
我家房間可以有咁大嗎? XD


今次的
Aroma Facial共有5款療程,
美白 迷迭香香薰淨白護理
抗皺緊膚
乳香香薰抗皺緊膚護理
補濕
馬丁香茅香薰補濕護理
抗敏
高地薰衣草香薰抗敏護理
舒緩
平衡複方香薰舒緩護理
而美容師就會根據你皮膚的問題去決定用哪一種~她當天就為我選了補濕為主的馬丁香茅香薰補濕護理!

我看到她們用來作基本清潔的產品有部份是法國 Decleor 的產品~既香噴噴又夠天然, 我喜歡!!
這天我只有半溶的底妝, 沒有任何眼妝, 但美容師仍然很細心為我洗了兩次面, 保證乾乾淨淨才開始!



潔面後還會來個 peeling mask!

之後是又愛又恨的針清環節, 針清完都有d泛紅, 但美容師會立即用儀器消炎殺菌, 我很喜歡這一步!!針清過程我都沒辦法拍照了, 怕會礙到美容師。美容師雖然力道算大, 不過倒還在我接受程度以內, 我覺得最緊要清得乾淨!
反而因為我來試做就怕我針清後皮膚太紅會影響拍照效果的那些美容師 / 美容院, 我就敬謝不敏了。反正要試我當然寧願你給我落力做全套, 我才可以真心寫分享嘛!

 


針清後就到最期待的穴位按摩了!
馬丁香茅可以改善皮膚缺水問題, 亦有促進皮膚細胞再生的功效,
同時可以消除疲勞、安撫及鎮靜情緒。
不用擔心香薰油按臉會變得很油膩, 反而按摩後基本上已經數吸收了!
美容師的按摩手勢超級好!!! 力度適中不會感覺拉扯皮膚, 舒服到我之後都睡著了~不知道實際按了多久, 總之感覺好relax 好舒服!



按摩完後因為針清而泛紅的位置都退掉一半~仲有少少紅但不是大問題! 我就這樣直接從旺角回家了XD
第二朝起身泛紅已經全部退了, 皮膚變得相當有彈性, 驚喜!!




如果有興趣去試試呢種清潔+relax為主的人手facial, 不妨考慮一下 Aroma Beauty!
旺角店:旺角山東街38號38廣場5樓全層 Tel : (852) 2155 9986
屯門店:屯門屯喜路2號柏麗廣場15樓1512室Tel : (852) 2456 3268 

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...