2014年5月11日星期日

▌眼妝 ▌舒服 & 曯目先決 ! FreshKon 新品速試 ♥

唔好成日話戴大眼仔等於港女、等於mk, 其實識得就住場合、打扮和妝容, 選一副合適大小花紋的con, 是令整體形象提升的絕佳小工具!

平時出街拍拖行街睇戲我會選花紋較低調, 或者只有放大環效果的黑 / 啡 color con, 自自然然就ok~
但如果去外拍、出席品牌活動, 宴會等等, 我就會揀d花紋比較明顯, 顏色多層次的大眼con!
所以我家裡有很多不同款式的color con, 視乎場合而揀!



最近就試左 FreshKon Fusion 系列新色!!!
新色找了阿Sa做代言人, 呢輯相影得佢好靚!!!


我以前都有用開 FreshKon 的color con, 對於佢地既舒適度已經有一定的信心,
聽過有d朋友覺得 FreshKon d con 比較啜眼, 我又完全沒這問題喎....相信係同每個人既眼球孤度同淚水分泌有關。


呢3款就係今次的新色了!!!!



這款one day con 一盒有30片, con 的度數由平光, 50度-10000度, 50至600度每25度起跳, 而600度以上就50度起跳~鏡片弧度為8.5mm, 直徑14.2mm, 含水量58%。


而今次試戴就分別試試「炫目啡」和「花意紫」。



14.2mm直徑屬於中等大小, 相比坊間17mm之類的「眼白不見了color con」, 我比較喜歡14.2mm的自然放大。它的特大外層黑色環圈能與眼白營造更強烈的色調對比, 加上內層有細緻的亮色網紋, 戴上後會更有層次感。



上眼效果如上圖。放大效果很自然, 眼白和眼珠著色位有1:1 的話, 看起來就不會很假~
我眼珠本身較黑, 所以鏡片花紋上眼後比我想像中明顯。




個人鐘情於啡色放大con, 所以
「炫目啡」就是我今次杯茶!
我蠻喜歡它黑色環圈, 感覺比較自然但眼神仍然很強烈。
雖然花紋幾明顯, 不過簡單一個大地色眼妝已經可以handle到。



遠看顏色亦很實在。
推介給喜歡比較自然妝感的朋友使用!




「花意紫」上眼效果比較突出, 上眼後紫色部份偏藕灰, 配合較濃妝容可以令整體形象更鮮明!




適合喜歡貓眼妝、喜歡強調眼神, 營造浪漫感的朋友使用!




color con 除了要舒適外, 最重要的是不會掉色!!
經過我的棉花棒測試後, 它們都合格!! 不管我死捽爛捽都不掉色, 讚!

而鏡片亦用了 FreshKon 的創新「鎖色透氣技術」, 將色素微粒分散鎖進鏡片內層, 隔絕色素進入眼睛, 同時維持高透氧度。當中亦添加了透明質酸保濕因子, 長效鎖水, 增加鏡片含水量!



如果問我舒適度的話, 我覺得它們不至於可以10多小時配戴也不累不乾, 但6-8小時是絕對沒問題的!
因 為鏡片弧度是8.5mm, 還以為跟我眼球有點不合(我一般戴8.6或8.7最合適, 試過其他8.5的品牌, 眼一乾就移位得厲害), 但這2款我戴了2-3次後都覺得沒有移位問題, 所以說也不能光憑數字去判斷鏡片是否適合自己, 而我也有習慣經常去各個color con 品牌網頁看看有沒有免費登記試戴的活動, 先試、後買, 才是精明消費者!!


總結:
我個人覺得FreshKon
Fusion系列新色都好漂亮, 上眼效果比看起來華麗一點, 舒適度合格, 亦沒有掉色問題, 推介給各位!

FreshKon 網頁: http://www.freshkon.com/country/hongkong/index.htm
facebook: https://www.facebook.com/freshkonhk


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...