2014年7月23日星期三

救救面仔大行動(2) 再次進行暗瘡去印護理...*

6月底去了一次 TM Plus+, 做了一個暗瘡去印療程, 結果讓原本爆瘡爆到一個點的皮膚好轉了不少。
(文章回顧:救救面仔大行動(1) TM Plus+ 暗瘡去印療程 )

但正所謂好事多磨, 我都估到塊面唔會咁容易復原架啦, 仲以為一次ko咁簡單, 真係太睇少皮膚問題!
結果今次黎到, 做多次SRS醫學暗瘡去印護理啦!!




其實今次之所以又變嚴重, 都是因為我見稍為好轉就去食炸雞塊, 又遇上每月煩事, 結果除了下巴之外, 連右頰都失守了!!



一卸妝, 新的暗瘡和舊的痘印就無所遁形, 連美容師 Maggie 都忍唔住話我嚴重左喇!!
所以我唯有乖乖地再做一次暗瘡去印treatment啦!


成個treatment步驟好簡單, 搽藥水, 待幾分鐘, 使用中和液潔面, 再倒膜。
treatment 目的是加快受損細胞的代謝速度, 大量增生活細胞分裂,
皮膚細胞更新得快左, 受傷的皮膚自然會復原得比較快!




月事前的皮膚特別敏感, 上一次我的皮膚可以讓藥水在臉上停留較長時間,
但今次3分鐘左右, 皮膚就開始變紅了, 而且今次刺刺的感覺比上次強,
所以美容師就縮短了藥水的時間, 一夠鐘就為我塗上中和液。



然後就是稍為修修雜毛和針清的時間, Maggie 手勢很好, 很用心為我針清, 整個過程算很舒服!!



最後是mask時間!! 暗瘡皮膚用水份面膜是常識吧 ~
整個treatment大約只是1個小時多點, 很有效率!




完成後, 雖然臉上的瘡和瘡印無可能立即消失變靚, 但是皮膚表面明顯變得有光澤和乾淨得不得了!
而今次treatment之後亦無再爆多d瘡出來, 反而過左幾日暗瘡慢慢退走, 比上次的效果更加positive~上次做完treatment後都有爆多少少啊~今次完全無! 只是有1, 2粒好細的白頭瘡仔冒出來然後好快消失, 相信是皮膚排毒的正常反應。




treatment 後5天拍攝, 皮膚又在慢慢復原了~
至今已經過了2星期, 感覺情況已經得到控制, touchwood 下巴無再生新的暗瘡!
痘印還是要慢慢來啦, 我已有心理準備!
我覺得暗瘡肌絕對絕對可以試一試這個treatment!


記得!
如果大家有興趣的話, 可以打電話去預約試做, 講我個名就可以享用 $188 的試做優惠喇 :)

TM PLUS+
地址:尖沙咀金馬倫中心, 9 樓全層
電話:2367 9922 ( Female ) 2367 9911 ( Male )

www.tmplus.com.hk



沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...