2014年7月30日星期三

▐ 保養▐ 早晚夾攻! 成份是濟州火山岩海水?

5月中的時候收到的產品, 由於皮膚突然爆瘡, 加上我想保濕美白同期使用, 所以唯有等到皮膚狀況好一點才開始用! 但奈何皮膚一直反反復復, 所以6月頭已經忍不住要試喇! 不過我都好保險, 試左2晚確定對痘痘肌無負擔先敢一直用落去, 足足用左個幾月, 要同大家分享一下喇~



兩枝產品都來自DSC這個韓國醫學護膚品牌, 而 DCS 其實是 Dermatology Cosmeceutical Solution 的簡稱。


DCS 系列中有基本的卸妝、清潔、爽膚水、精華、晚霜。
而這2枝就是當中的皇牌產品, DCS 亮白淡斑精華 ($279/30ml) 及 DCS 保濕鎖水精華 ($279/30ml)。
所有產品都加入了重點成份 - 韓國濟州島東部的天然火山岩海水





海水滲透玄武岩, 經自然過濾後儲藏在地下, 藴含豐富礦物質包括鈣和鎂, 而且沒有暴露於空氣中, 比一般深海海水更安全及純淨。
火山岩海水對肌膚有多種好處, 除了保持皮膚水分和彈性, 更有效防止皮膚老化、增強皮膚免疫力。


先講包裝其實顏色和瓶子質感都好吸引!
精華以泵咀設計, 取用較衛生。
而其實DCS的產品都已經經過韓國食品醫藥品安全管理廳及韓國食品藥物安全部認證, 證實成分有效改善皮膚。


精華的質地相似, 不過顏色就有分別了。

亮白淡斑精華透明gel狀 ; 保濕鎖水精華則呈奶白色半lotion狀~
推開其實感覺差不多, 原本以為亮白淡斑精華會厚身少少, 滋潤度亦應該較高, 但原來好清爽!


雖然好清爽不過我都 prefer 夜晚用, 始終唔係每款美白產品都適合朝早用。
它含有美白成分Illimiscin - 由橄欖葉提取物、抗壞血酸葡糖苷及Zinc PCA組成,
有助阻擋黑色素形成, 並有效減少色斑、提升肌膚光澤。
而含腺苷 (adenosin)、煙酰胺 (niacinamide)都獲韓國食品醫藥品安全管理廳證實具有美白和抗皺雙重功效!


推開後好快吸收, 亦完全無想像中咁黏笠, 美白產品來講真的幾light!


保濕度都比想像中高啊~~


而且它的滋潤度我覺得佢好long last, 開冷氣到第2朝都無抽乾我塊面d水份。
點解咁講? 因為我朝早測過水份, 百分比都可以維持在40幾個%~
而朝早洗完臉, 我就會用保濕鎖水精華喇!


保濕精華反而比我想像中杰身和 rich一點, 但絕對唔算黏黏稠稠果隻。


除了剛才提到的濟州火山岩海水、含腺苷 (adenosin)、煙酰胺 (niacinamide)之外,
保濕精華亦含龍舌蘭仙人掌萃取物 - 龍舌蘭仙人掌水分儲存能力極高, 含有豐富鐵、鈣、鉀、鎂等礦物質,有效為皮膚補水及調節水油平衡!
當然亦含有不可少的透明質酸鈉, 水份含量達其重量的6000倍, 可以為皮膚細胞注入源源水份~


搽完精華感覺超水潤呀!!


水份度亦上升不少~~~雖然沒有亮白精華的增長那麼多, 但都已經OK了~


對比一下用前用後的照片感覺沒什麼分別, 保濕度是高, 但美白也沒那麼快啦~
尤其是我下巴那堆新痘印, 要繼續努力去印喇!!!
唯一可以肯定的是, 兩枝精華對於正在長痘痘的肌膚完全沒負擔, 當然我也不會厚厚地塗上痘痘的位置啦!
但正常適量的使用絕不會有什麼問題!


最後不得不說, DCS 所有產品均通過韓國皮膚臨床科學研究所的皮膚測試, 不含6 種對皮膚有害的成分:
化 妝品和護膚品常用的防腐劑甲基氨 (Methylchloroisothiazolinone)、甲基異(Methylisothiazolinone)、羥基苯甲酸酯 (Paraben)、羧聚甲烯 (Carbomer 940, 941)、酒精及羊毛脂, 所以敏感皮膚也能安心使用!


有興趣就去屈臣氏看看吧! 獨家發售架 :)

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...