2014年7月10日星期四

▌脫毛 ▌愛牌 Veet 沐浴用脫毛乳霜 ♥ 脫得愈來愈快喇!!!

如果可以, 我多麼希望自己的皮膚沒那麼容易敏感,
那麼我的手手腳腳全都可以用laser脫毛解決毛髮問題....
可惜的是我的皮膚受不了太強波長的激光, 一打就會發炎, 所以我身上不同部位的毛髮都是用不同方法去脫的。
小腿是受邀試用的激光脫毛, underarm 是自費的彩光脫毛, 而其他部位呢? 我大多用脫毛器 / 脫毛膏去解決。



Veet 的脫毛膏我家裡已用光3-4條, 雖然不是市面上最便宜的品牌, 但無可否認效果也是數一數二的。

我曾經貪便宜買$20左右一枝的日本不知名品牌脫毛膏, 結果等候時間長, 又臭, 又脫得很不徹底=.="
而上圖這枝就是於今個夏季首次引入的Veet Naturals系列, 之前好像只有日本在賣, 系列共兩款產品包括 Veet Naturals 脫毛乳霜和Veet Naturals 沐浴用脫毛乳霜。而這枝就是沐浴用的脫毛乳霜!


我家其實有買舊款的 Veet 沐浴用的脫毛乳霜....不過就不是同一系列的產品,
我記得舊款有乳木果成份, 而且沒有特別推出for 敏感皮膚用, 成份也有點不同!
新出這款採用100%天然成份, 包括天然葡萄籽粹取物, 具有保濕功效!
而且由於性質比較溫和, 所以就是專門給敏感人士使用。


原產地為法國~


旁邊的雙面海綿是附送的, 兩邊有不同texture, 粉紅色那面較柔軟, 用來塗抹脫毛乳霜, 白色那邊較粗糙, 用來脫走毛髮~


一條前手臂大概要用這個份量的3倍, 用粉紅色那邊塗到皮膚上。(記得安全起見, 使用前在小塊皮膚上進行敏感測試先呀!)


沖涼前塗勻有毛髮的地方, 厚度要把毛髮全蓋住為止, 不能太少。


待上2分鐘左右, 就開始沖涼啦!!! 不過為左效果更徹底, 開頭就唔好直接用水對住手臂沖走脫毛乳霜,
例如可以先洗頭, 或者先洗腳部~最後才洗手臂。大概把脫毛乳霜停留5分鐘左右就ok, 緊記不能超過10分鐘啊~

不到2分鐘的時間, 仔細一看其實毛髮已經變曲捲埋一舊, 我就知道毛髮開始脫離皮膚表面啦~~~



(下面的分享由於不方便邊洗澡邊拍照, 所以會用水喉水代替洗澡的情況)


共實沖洗的時候, 就可以用海綿白色一面輕輕掃走毛髮。
以前我都用過舊款的沐浴脫毛乳霜, 但效果一般, 不是脫得太徹底, 每次我都要等耐少少毛髮先會開始變曲,
反而新系列呢一款脫得好乾淨啊!! 好快已經可以沖水, 真係好方便。





雖然剛剛脫毛後的皮膚感覺好滑好乾淨, 但其實脫完之後第3日其實就已經開始生返少少毛頭, 始終唔係光學脫毛, 只係將表面毛髮脫掉, 不long lasting 也是可以理解的! 用得脫毛膏都唔會預左效果持久啦~
如果你問我比較prefer用脫毛膏 / 剃毛刀 / 拔毛器, 我會答你拔毛器一定排到最後, 因為始終有痛感。
而脫毛膏和剃毛刀呢, 我就會視乎自己有無時間而定! 如果有時間一定用脫毛膏, 因為剃得多毛髮會變粗啊~~脫毛膏反而唔會 ; 但如果早上出門前才發現有漏網之毛, 一定揀剃毛器!! 所以其實對我來講兩者是不可只取其一的存在啊~~~


最後是我使用的小小心得, 如果毛髮太長太粗, 海綿白色部份會把毛髮卡住, 要洗乾淨舊海綿係超級麻煩, 所以如果毛髮又長又粗我建議可以修一修短d再用脫毛膏, 同時都可以慳返d等候時間!


售價: $96.9/支 (
超市、健與美連鎖店、藥房及藥行有售, 有時會有特價, 大家留意下!)

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...