2014年7月21日星期一

▌穿搭 ▌穿卡通也不顯幼稚 ♥ bossini x Disney Classic 聯乘系列...*

哈囉, 又係發穿搭文的時候!
其實今次都唔算係d咩穿搭文喇, 只係著上身比大家睇睇款式, 毫無穿搭分享可言...



看標題就知道是 bossini x Disney Classic 聯乘系列服裝啦!!
首圖就一口氣秀4個不同的款式給大家看看一,
除了 bambi、chip&dale、Donald Duck 之外, 其實仲有好多好多款~主打女裝和童裝,
而且今次d tee 大部份都好抵買, 短袖款幾乎都係$100左右, 裙裝貴少少但都唔使$150, 好抵!


然後今次收到 bossini 送來的禮物盒覺得超美呀!


感覺打開了就是一本厚厚的故事書一樣!
我今次就選了自己比較喜歡的disney人物 - Bambi 和 Donald Duck!!


呢件白色貼身 Bambi print tee 只不過是 $100, 我覺得真心抵,
for 我呢種上身瘦下身粗的人來說, 著左件tee 係再顯瘦d!
不過要提提大家呢件tee袖位比較短, 如果太介意手臂驚顯粗的話一定要先試穿,
但我覺得呢種程度都還好, 手臂基本上完全沒顯粗。


領口大小剛剛好!! 一件簡單的白tee如果配上窄領口實在是敗筆!
我平時其實好少著 tee, 但今次真係幾鐘意呢一件~
可能因為係bambi又加左少少分, 唔講都差d唔記得中學時期曾經想過改英文名叫 Bambi (爆)




而另一件就係 Donald Tunic, 由於cutting 比較特別, 所以貴少少要$150。
鐘意呢件因為藍x白好搶眼好summer, 而且無肩線 cutting 應該好舒服~


老老實實本身我好鐘意成件 tunic的設計, 尤其係大大個 Donald 好iconic, 而且感覺完全唔會好幼稚。
但我千算萬算都計漏左一點, 就係佢的下擺比較窄, 如果好似我咁下盤比較強大, 絕對係會覺得窄架 XD



影完一輪梗係要著住佢地去玩, 今次玩乜? 畫畫呀! my favourite!
有一期 Art Jamming 興到爆燈的時候, 開開心心畫幾粒鐘之後, 最最最大的問題就係:
「幅畫點處置?」
拎返屋企又冇位放, 唔拎又唔捨得, 結果屋企又多一件未必會放出黎睇的垃圾....
而今次 bossini 就選擇比大家畫袋!!! 畫完可以自己用返, 勁實用!




呢間 platform 唔算大, 今次活動又比較多人, 所以有d迫! 自拍都有難度XD
但都無損我倆無無聊聊影一餐的心情! 今次我地兩個都挑戰畫 Bambi 落tote bag,
結果創意爆燈的 Cat 走抽象派水墨畫路線畫卡通公仔, 而我就走寫實路線啦。
Cat 畫成點? 去佢個 blog 度睇啦!





畫到好熱好攰但都好滿足, 尤其同一大班在親子blog常常出現的小朋友一起玩,
連我都覺得自己後生左10年啊!!!




所有款式已經於7月11日起於全線港澳商店有售啦, 有興趣就快d去睇下啦!


bossini網上商店: www.bossini.com
Facebook: www.facebook.com/bossini.group
顧客服務熱線:  (852) 2371-1633

沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...